Ser ni på hitta hem?
hitta hem är nu på fyran. Blir så glad att de finns folk som bryr sig:) vill me ta hand om djur så=)
haha aa :d såg två jag känner i programmet idag, madde som jobba på hundstallet och sofia som jourhem för hittekatter (hon har illrar) :)
jag såg hon me illrarna!!
Myrtorpets Möss och Kaniner

Jag tittar nån gång ibland, men gravidhormonerna spökar, så sitter mest o storbölar… 
Men tycker att det är underbart att det finns så många underbara människor som ställer upp för alla djur som behöver det… 
Ja, det gör jag. Och jag brukar minsan köra en snyft även fast jag inte är gravid ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hehe.. neeh jag är med skit känslig. Fast jag inte är gravid;P gråter jämt för sånt där..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Undrar om schäfern blev avlivad som dom visade i dag på hitta hem. Dom visste ju inte vad som hände den eftersom den skulle till veterinären verkade ju ha ont i höften, stackaren.

såg de inte idag o inte förra veckan, men innan dess såg ja det. ska nog börja igen. man blir både glad och ledsen av det programmet.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Gormé shäfern, finns med på hundstallets hemsida så han lever och mår bra :)

Jag försöker titta på det varje dag om jag inte mot förmodan jobbar och inte kan titta på det avsnittet.

det är sista avsnittet på tordag