Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 312 ggr
[helenal]
0

Ser ni på hitta hem?

hitta hem är nu på fyran. Blir så glad att de finns folk som bryr sig:) vill me ta hand om djur så=)

Velsan
0

haha aa :d såg två jag känner i programmet idag, madde som jobba på hundstallet och sofia som jourhem för hittekatter (hon har illrar) :)

knutteknop
0

jag såg hon me illrarna!!

Myrtorpets Möss och Kaniner

floppy
0

Jag tittar nån gång ibland, men gravidhormonerna spökar, så sitter mest o storbölar… Generad

Men tycker att det är underbart att det finns så många underbara människor som ställer upp för alla djur som behöver det… Glad

SaraC
0

Ja, det gör jag. Och jag brukar minsan köra en snyft även fast jag inte är gravid ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

hehe.. neeh jag är med skit känslig. Fast jag inte är gravid;P gråter jämt för sånt där..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

Undrar om schäfern blev avlivad som dom visade i dag på hitta hem. Dom visste ju inte vad som hände den eftersom den skulle till veterinären verkade ju ha ont i höften, stackaren.

Hennum
0

såg de inte idag o inte förra veckan, men innan dess såg ja det. ska nog börja igen. man blir både glad och ledsen av det programmet.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Velsan
0

Gormé shäfern, finns med på hundstallets hemsida så han lever och mår bra :)

Muszimba
0

Jag försöker titta på det varje dag om jag inte mot förmodan jobbar och inte kan titta på det avsnittet.

kerstin_70
0

det är sista avsnittet på tordag