Chanels bild- och filmtråd
Hej på er!

Bild från hemresan 5/3 :)
Skapar nu en bild-, och filmtråd angående valpen som jag tog med mig hem 5/3 😉. Jag fotograferar ofta (filmar ibland) och tänkte att den som är intresserad får följa Chanel lite i hennes liv och uppväxt, det är kul för min egen del att se hur djur utvecklas och tänkte att det kunde vara mysigt för andra att titta på henne. För er som undrar är Chanel en mittelspitz i färgen particolor (dvs fläckig, i hennes fall är hon vit med svarta fläckar), hon är född 9/1-16.
Vi får se om jag orkar hålla den här tråden i liv, har inte kunnat göra det i tidigare trådar om mina djur men jag ska försöka.

Äntligen hemma! 5/3-16
Chanel är en väldigt följsam, pigg, stabil, trevlig, familjekär (har alltid koll på oss, ibland "försvinner" hon och när jag letar efter henne sitter hon plötsligt framför mig och tittar på mig 😃 ) liten sak. Vi har tänkt gå mycket kurser i framtiden, gå på utställningar och testa olika hundsporter samt tävla om vi hittar något vi gillar som hon är duktig på. Såsom det ser ut nu har vi främst tänkt satsa på lydnad, rallylydnad, sök, spår, freestyle/heelwork to music, linlöpning men vi får se hur planerna ändras i framtiden. Jag är intresserad av det allra mesta inom hundsport 🙂 . Hon ska såklart även vara sällskapshund.

Chanel tittar på mig :)
Vilken liten sötboll, trevlig tråd om henne ser fram mot fler bilder på henne :D
Här är några bilder 🙂. Hon är en liten buse, för några dagar sedan försökte hon hjälpa min mamma (är ungdom så bor fortfarande hemma) att plocka ur tvättmaskinen (utan tillåtelse förstås) 😂😂. Har visat upp Chanel mycket på olika facebooksidor så jag tror att en del personer här känner igen henne 😛. Jag har just anmält henne till en valpkurs som vi ska gå i april 😃. En del av mina bilder blir lite suddiga/brusiga trots att de inte ser riktigt så illa ut innan jag lägger upp bilderna, så ursäktar för det om det stör någon🤔 -
2 Trevliga bilder som verkligen visar hennes busiga nyfikenhet. 😍