Medarbetare ÅsaF slutar!
Jag vill tacka ÅsaF för ett mycket gott samarbete här på hundsidan.
Hon har beslutat att sluta nu när hon inte har några hundar längre. Hon känner också att hon inte har något att tillföra längre på hundsidan.
Jag hoppas att det bara blir en paus. Jag kommer att sakna dig jättemycket.
KerstinP,sajtvärd 

:O Vart är hennes hund? :O

Oj, sorry jag blandar ihop dom nu jag, jag tänkte helt plötsligt på Kerstin, vet inte varför men det blev bara så, är alltid lite snurrig.

#0: Tack för de orden Kerstin. Får se, när jag bearbetat sorgen efter mina vovvar och kanske skaffar mig en ny vän. Då kanske jag kommer åter. :-)
Tack för den tid som varit alla HIFare.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
men åsa du kan väl vara med oss ändå????…inte behöver du väl försvinna för det??
kram
Lena

#4: Tackar för det. Men det är just det sedan jag tog bort vovvarna blir det jobbigare och jobbigare att gå in här. Därför jag bad om att slippa vara Medarbetare med. På slutet har jag enbart gått in när folk pmat om att jag behöver gå in.
Lite för ledsen för det just nu.
Men kramar tillbaka. ;-)
Audiatur et altera pars
behöver inte alls vara ledsen för det…stanna hos oss ändå du har ju mycket att ge ju…
kram

#6: Fast det är ju just det jag känner att jag inte har nu. Något att ge. Jag är för ledsen för att ge något just nu.
Men kanske kommer jag tillbaka. Vem vet, en vacker dag kanske någon hund får mig att våga igen.
Kram Åsa
Audiatur et altera pars
men åsa varför skulle du inte ha något att ge…det har alla,och våga det ska du bara! inget snack om den saken ;-).vill du prata så vet du var jag finns :-)

#8: Tackar. ;-)
Gulligt av dig.
Audiatur et altera pars
ja jag menar det också åsa

#10: haha, jag vet det. ;-)
Men vi syns säkert på någon annan sida. Och jag finns ju kvar med gästbok och pm om det är så du vill prata.
Kram Åsa
Audiatur et altera pars
det lät ju bra hör av dig du med om du vill…och det är bra att du vet det..för då vet du hur jag är ;-).

Tråkigt att läsa! Hoppas Du återkommer till oss Åsa.
Nääe.. Inte Åsa!! Hmm.. Du kan få Nero av mig om du vill.. (A) Fast å andra sidan.. Om han är en hund är jag inte säker på.. ;)

#13: Tackar :-)
#14: Gulligt. Men jag tror Nero mår bäst hos dig ;-)
Audiatur et altera pars
Så tråkigt att du slutar Åsa, men jag förstår att det känns jobbigt :/
Hoppas att du kommer tillbaka sen när du känner för det :)

Åsa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det gör inget att du slutar, men jag tycker faktiskt om dig ändå!
Jättetråkigt att du slutar. Du har ju massor med kunskap att dela med dig även om du inte har hund just nu. Men förstår absolut att du tycker det är jobbigt. Hoppas du kommer tillbaka snart..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tråkigt, men jag förstår dig… Och du finns ju på flera andra iFokus-sajter, så mig slipper du inte i alla fall.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst