Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 3138 ggr
LillPom
8

Inez äventyr tog slut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är en dag som jag inte ens hade funderingar om skulle komma.
Men en ängel har lämnat oss… Vårat äventyr hade precis börjat men ibland har ödet andra planer än vad man själv önskat.
Lilla Inez… hon gav bara glädje till alla hon mötte… Hon visade vägen genom mörker. 
Det känns fortfarande inte som det är sant… det känns fortfarande som jag ska få träffa dig snart och se ditt lilla ansikte igen och hålla om dig….. höra dina tassar i hallen…. höra skallen…

Din tid här var för kort…. Jag skulle göra allt för att få dig tillbaka men jag vet att det inte är möjligt…

Farväl min bästa vän Smiley heart Jag kommer aldrig glömma dig Smiley heart Jag kommer alltid ha dig med mig i hjärtat Smiley heartFör du var verkligen en ängel Smiley heart 

Vi ses väl en dag i framtiden _Smiley heart

_

Cahira
1

Åh nej beklagar! Minns när du skaffade henne. RIP. 🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Sugar Mist
1

Minns även jag när du skaffade henne, verkligen ledsamt att hon lämnat dig… RIP 😭🌈

-

[[Boris Sager]]
1

O nej:( Jag minns Inez så väl! Hon vann på en hund show i Dalarna för ngt år sen? Hon var så jättegullig! Så väldigt tråkigt! Hoppas du kommer att minnas allt det så roligt ni hade!

Fridaaaa
1

Beklagar! 🌺

Minns med när du fått hem Inez. Detta lilla charmtroll ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wellcraft
1

Oj, jag minns den lilla pälsbollen sen hon var valp.
Må hon vila i frid, styrkekramar 🌺

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

reckon
1

Beklagar! 🌺 Jag minns också när du fick hem denna lilla pälsboll. Så väldigt sorgligt att höra. Kram ❤️

Magrat
1

Åh, du som väntade så länge på att få henne också. Beklagar sorgen 💔

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Karolina-H
1

Nej vad tråkigt! Beklagar din sorg, vet så väl vad du går igenom 💔

Codeavalone.blogg.se

hemul
4

Jättetråkigt. Vad hände?

Persifone
1

Beklagar sorgen 🌺

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

LinaK
2

Men nej så himla tråkigt att höra! Var också en av dom som följde dig på din resa efter en valp, tur att du fick Inez och att du fick ha en hund som henne ❤️

Stor kram till dig i din sorg 🌺

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fransu
1

Vad fin hon var din Inez. ❤️

Beklagar sorgen. Kram. 🌺

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Zvintos
1

Beklagar verkligen! ❤️🌺

[Nalle-]
1

Även jag minns dina inlägg om Inez redan från när hon var valp. Usch vad tråkigt att höra, vila i frid 🌺

[Daniela1983]
1

beklagar sorgen. Hur gammal blev hon och vad hände?

LillPom
1

Tack alla för era ord om Inez <3 Det var en för kort historia för henne del och det skulle verkligen inte slutat såhär. Hon blev bara 2 och halvt år skulle fylla 3 år i november..

Hennes död är än oklar vad som gick fel hos veterinären  så än så länge sitter även jag i mörkret.

[Forest]
1

Beklagar verkligen eran stora förlust på liten fin vän. 🌺

Jag hoppas att du snart minns era fina härliga upptåg ni hann med minns dom med ett leende. Många tröstkramar från mig ❤️

Nervöst Skall
1

Jag beklagar, vila i frid Inez

Johanna|Kingpin|Sansa|Knota

Medarbetare på Sällskapshundar

http://jatteochdvarg.blogg.se

Cahira
1

Gud vad trist att inte veta. Världens största tröstkram!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Mysisa
1

Beklagar ❤️ Minns när du planerade, minns när du fick hem henne. Jag satt och väntade på min lilla Mi som är född en månad senare än Inez då, så jag följde din resa när jag väntade på min.

minavitas.wix.com/kennel

Denna kommentar har tagits bort.
[Empisen]
1

Beklagar.. Minns när du skaffade lilla hjärtat ❤️ Vila i frid Inez 🌺

[Hästhoven]
1

Beklagar verkligen :-( Minns eran underbara lilla pälsboll från tidigare inlägg, sänder er massor med styrkekramar

Karolina-H
1

Fy vad jobbigt för dig. Är så hemskt när våra underbara hundar dör allt för tidigt, även jag fick ta bort min hund Hero född samma år som Inez 31 mars i år. Är så orättvist 💔 förstår din sorg så väl!

Codeavalone.blogg.se

russin
1

beklagar - så hemskt 😕

Maja2
1

Jag minns åxå hur mycket du väntade och längtade … Styrkekramar <3

JonnaCecilia
1

Fy vad hemskt, beklagar din förlust. Usch vilken mardröm! :'(

5ara
1