Hööks hundförarväst?
Såg att hööks hundförarväst är nedsatt nu så tänkte slå till! Någon som har västen? isåfall vad tycker ni om den?
Du menar västen? Jag har den, den är bra. Duger gott och väl, tillräckligt stora fickor för att kunna få med sig bra belöningar.
#1 ja men självklart menar jag västen! Läste andra inlägg om selar samtidigt så därav blev det lite fel, haha.
kul att du gillar den iaf, känns som en bra "basicväst"
Jag köpte en idag, för bara ett par timmar sen! Än så länge kan jag att jag gillar den! Många och stora fickor och riktigt bra kvalitet :) +för att den var så billig nu också.
Tycker att CRW är ett bra märke, deras hästgrejer håller länge och väl.
Min vän har västen, funderade på att köpa men vill ha öppen, stor ryggficka, vilken tidigare västar och den här inte har. Det är väl det enda negativa egentligen
-
Den har dottern och hon är helnöjd med den, sitter bra och man får i allt möjligt i fickorna 😃 Så jag tror inte du kommer ångra dig om du letar efter en väst 😉

Nu har jag beställt en. Bra pris!
>>>Malum domesticum<<<
#4 Denna har ju en stor ryggficka, som går igenom till andra sidan. Det är bara det att där är dragkedjor, men dom behöver man ju inte ha stängda om man inte vill :)