Hunden sitter på knä
Som rubriken lyder, min hund sitter ofta på knä, finns det någon annan som har en hund som.sitter så? Är orolig att de skulle va nå knas med ryggen, ska till vet nästa vecka då han gjorde illa sig nu i veckan. Ska tilläggas att han suttit så långt innan han nu gjorde illa sig :)
Förstår inte riktigt hur han sitter på knä?
Nä, inte jag heller. Menar du att han viker in frambenen, som en häst som lägger sig på knä?
Det finns många hundar som tycker det är skönt och ligger så - du behöver inte vara orolig 🙂 om du menar att den ligger ner med frambenen vikta alltså
Men den sitter ju. Låter ju lite märkligt.
Ha ha! Har aldrig sett en hund sitta så förut. De kan ju ligga med bakbenen så, men sitta borde ju vara obekvämt tycker man, men tydligen inte. 😃
Det är säkert bara en egenhet, men du skulle ju kunna fråga veterinären nästa gång. Ta med bilden. Jag menar ifall det skulle kunna bero på överrörlighet i nån led eller liknande.
Han älskar att sitta så, men har heller aldrig sett någon annan hund sitta på de viset 😂 Jag tror inte att de är nån fara men ska ändå fråga vet när vi ändå ska dit :)
Jag tycker det var jättegulligt!😘
Ser nästan ut som om han varit på väg att lägga sig platt på mage men ändrat sig halvvägs. 😃
Nyfiken, hur sätter han sig så? Lägger han sig först med bakbenen ut och sen reser sig, eller får han benen direkt så när han sätter sig?
Nej han går från stående o liksom bara sätter ner knäna sen sitter han så :)
Ah ok, vilken egenskap :)