Hurtta Slush Combat
Någon som har erfarenhet av Hurtta Slush Combat?
Jag är på jakt efter en skaloverall att ha ovanpå fleeceoverallen som vindskydd.
Är den tunn? Hur öppnar man overallen? Sitter den åt hårt runt benen? Kan man reglera den något runt benen?
du kan justera vid tassarna och i nacken :) Har för mig att den är lätt fodrad på insidan om jag inte minns fel när jag tittade på den.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade denna video, om du hoppar fram så visar hon hur den ser ut (hade fel om fodringen hahah) och hur man kan justera den :)
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Jag har en sån till min havanais. Den är tunn och inte fodrad, det är ungefär som galon på insidan så kan tänka mig att den skyddar bra för båda vind och blött. Den stängs med dragkedja på ryggen, så du trär i alla benen först och sedan stänger den upptill. Finns reglering kring mage/midja samt hals. Och öppning på ryggen för sele. Den går att reglera kring benen med två tryckknappar beroende på hur hårt den ska sitta åt. Tycker den skyddar jättebra när det är slask och blött ute :)
Tack tack. Det var precis sånt jag var på jakt efter. Han till affären och köpte en overall. ^^