Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 632 ggr
V-lang
0

OT Tjena tjabba hallo!!!!

Japp som sagt här har ni mig en tuff brud i V-lang Cool och om jag får säga det själv ett mycket vackert namn till en lika vacker puma på 25 bast Oskyldig 

Nu har jag ränt runt sedan igår och haft lite roligt och jag vet att ni genomskådat mig för länge sedan….men fy vad roligt jag haft, jag har suttit här och slagit mig på knäna och kissat i floder Räcka ut tungan

Och Gejsa lite roligt lär jag väl få ha, det är jag ju endå värd Skrattande

Vera Lang Alias V-Lang! Du är inte slug Kerstin, men din dotter lär du säga åt att sluta ha roligt på andras bekostnad, jag hörde nog att hon fnissade i kulisserna Cool

Och Lisette och Eros er ska jag sätta tejp på om det blir fler gånger, Lisette märktes det direkt på vissa svar att hon visste vilken hon svarade…spanking väntar Förvånad Eros kan få en liten smäll på fingrarna för hon småskvallrade bara Oskyldig

Så här är jag… nu är det slut på friden gott folk, och tantisar nu ska vi sätta fart på snorisarna Räcka ut tungan

Lotta alias V-langen

[Vargnatt-]
0

Haha välkommen tillbaka Lotta. Hur lättlurade tror du vi är? ;)

gejsa
0

Fan dig lotta. Jag visste att det var du. *fniss*

Malin-A
0

hahaha  =) härligt att du ville komma tillbax… =D

gejsa
0

Men visst var det jag som kom på dig först iaf? haha

AnneN
0

Hihi genomskådad på direkten i princip =P

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

V-lang
0

*ASG* Jamen jag måste ju bara få ha lite roligt…men i ärlighetens namn hade jag skitkul, iaf när jag skulle hitta på vem jag var…fy fan för att bo på ett höloft bland spindlar och andra småkryp. Kan du se mig där Lantisen? Oskyldig

Kul att vara saknad, jag har saknat er….jag har varit och kikat här och gissa om abstinensen varit svår *fniss*

[Vargnatt-]
0

#6 Bra att du haft kul iaf då ;) Och din fantasi är det då inge fel på :P

Liss
0

Jo, men jag visste redan om det! (hon berätta sammtidigt som hon starta kontot) Hur kan man låtsas att man inte känner dig när du sitter och fnissar sammtidigt på msn!:P haha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

haha jag visste att det var du men jag orkade inte tjata. Förstod när du skrev att det fanns råttor på loftet och spindlar och allt som du hatade. Du gav din hund frolic osv.

vi har också saknat dig. Din fuling! *ler*

SaraC
0

Hihi jo det var roligt, men roligare att ha riktiga Lotta tillbaka och inte volangdamen. Hon var lite småknasig.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

Va!!! Så du visste det lisette? Fy vad taskigt att du inte mejlade mig också lottapotta.

lena1
0

haha välkommen tillbaka lottis :-))))))))))

Liss
0

haha.. jaa, vi satt och prata på msn! Och så sa hon "nu har jag startat en ny på hif, heter v-lang som i volang *fniss* säg inget":P haha.. men de var svåååårt att hålla sig måste jag säga.. sen satt vi och fnissa över msn hela tiden medans ni prata på;P haha

neeh godnatt på er..

Beafer
0

knäpp mamma ;D

gejsa
0

Haha fast lite dålig fantasi hade du nog lottapottan.

V-lang är ju samma som volang. Det var på det ordet som jag kom på att det nog är du i natt som var.

V-lang
0

*oskyldig* Vadå jag tror er inte, ni vart nog liteee osäker en liteeeen stund iaf. Sabba inte mitt ego helt nu, jag som haft så sanslöst roligt, jag har skrattat, slagit mig på knäna och pinkat på mig i omgångar Oskyldig

Lantisen hur ska jag kunna mejla dig jag har ju inte din adress toktant Cool Och förresten då hade du ju sett mitt rätta namn på en gång ju *fniss*

Och jag förstog att Kerstin skulle starta en tråd direkt när hon såg nicket, den vapendragaren lurar man inte….för att inte tala om hennes envisa dotter som hängt mig i hasorna och fnissat, men nu är det min tur.. här ska hämnas….Flört

Upp till kamp i mot snorisar sista striden är här *sjunger*

Och du min lilla dotter dig tar jag först…dig behöver jag som sagt bara gå uppför trappan och ge en dask i arslet så är du färdig tuktad  Cool

UPP TILL KAMP TANTISAR!!!!!!

gejsa
0

Haha du kunde ju ha mejlat till min sida dumsnut.

V-lang
0

Ahaaa du menade att jag skulle pma tokfia…ja men då hade jag gjort bort mig från start, det var myckeeeeeet roligare så här Flört

gejsa
0

Klart jag menade din dumskalle. hihi jag blev lite ledsen i ögat när du inte gjorde det ju.

V-lang
0

Hahaha du är rolig du Lantisen *fnissar* Hur har det gått med pållarna då, har det ordnat sig?

gejsa
0

Haha med vad? Dom står där alla fyra i mitt stall.

V-lang
0

Jamen var det inte någon av dom som kanske skulle ut på foder? *pstt* Till mitt förråd Hemlis

gejsa
0

Jo, men ingen som fodervärd dög ju vet du. *fniss* Så dom får bo hemma ett tag till.

V-lang
0

Ahaaaa tänk du är nog som mig…fy när jag skulle välja köpare till Skorpans valpar, jag velade från det valparna var 1 vecka tills dom var 7 veckor. Men till slut kände jag vilka som var rätt, och dom har det faktiskt jättebra nu bor 2 i Kalix och 1 i Östersund =)

SaraC
0

Men gejsa, har du inte sett Lottas urtjusiga radhus-stall? Förvånad

V-lang
0

Japp det är inte alla som har så snyggt stall till sina hästar ;)

SaraC
0

Nä blomlådor och allt vad det var! Där får väl pållen det bra? Kan käka lite penseér om han blir hungrig!

gejsa
0

Hihi det är säkert helt ok.

SaraC
0

Ja, kolla bilden på hennes sida :)

V-lang
0

Vilka penseèr tokfia det är ju surfinier Skrattande

Men dom är säkert lika smarriga till en pålle…visst Lantisen?

SaraC
0

Haha ja men herregud, jag har bara garderobsblommor och plast här hemma. Drog väl till med det enda jag kunde :P

V-lang
0

*ASG* Jag tror jag dör, du är dom min äldsta…herre guuuud mamma blomma som blomma *stön* ORKAAAAA Fundersam

SaraC
0

Klokare än sin mamma då ;) Min mor blir inte så imponerad heller, har säkert fått 20 olika blommor av henne, men de enda som överlevt är två stycken. Förutom garderobisarna då, dom trivs verkligen hos mig! Slutar aldrig växa!

V-lang
0

garderobsblommor är jättetacksamma för lyckas du ta dö på en sån då är du duktig ;)

Näpp nu är det dax att knoppa in, jag kommer ut i morrn, sov nu så gott och krama om Eros gubben från mig =)

SaraC
0

Nejdå, jag vet en som gjort det ;)

Sov så gott Lottisen. Jag ska skriva klart en uppgift till skolan, sen ska jag också krypa ner :) Skönt att du är tillbaka :) Kramar

Alex
0

Härligt att ha dig tillbaka.. :)

Ska jag göra dig glad och säga att jag blev grundlurad, eller ska jag vara ärlig? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lill-jarven
0

Du är inte lite fräck du, jag har jag för tusan försvarat stackars lilla Lisa som alla kallade för Lotta ;)
Men du, att säga "kloka på en fläck" i endel trådar var väl lite väl genomskinligt ändå? Och jag ska väl inte påstå att jag blev direkt lurad heller.. "Lisa" tog sig fram alldeles för lätt på sidan och la sig i ovanligt mycket trådar för att vara nybörjare. Men tänk om denna lilla "Lisa" faktiskt inte hade varit en Lotta ändå, hade man inte skämts då?

Trots att du är knäpp så är det kul att du är tillbaka ;)

Liss
0

Vad tusan är garderobsblomma?:|

Sen jag började på blommjobbet har mina egna blommor blivit skit fina:P dem växer som tusan. hihi

V-lang
0

Tack Alex =) Och du var så oärlig du bara kan är du snäll Oskyldig

Filåt lill_jarven Generad VAAAA!!! är jag knäpp…..näääää va är det här Fundersam 

Garderobsblomman ja hur förklarar man en sån utan en bild, jag som inte kan länka. Biobio var är du!!!! Du ser Lisette, du kommer alltså ha en djungel där hemma när vi kommer hihi

Nicki
0

Klicka för full storlek; newWindow.focus()) Garderobsblomma till er :)

Nicki
0

Har massor sådana hemma.
Sådana, plastblommor och andra halvdöda krukväxter

V-lang
0

Duktig flicka…plastblommor sicket blaj Fot i munnnen

Nicki
0

Hellre naturtrogna plastblommor (kan diskuteras)
än vissna fd levande blommor

lill-jarven
0

Knäpp, knasig, tokig, tantis.. det är synonymer till Lotta :P

Rommel
0

Hin onde ta dig, Lotta-potta!! Fy tusan vad du skräms!! Om du hade försvunnit så hade jag oxå gått o blivit käck o väck. Men nu är jag lugn igen. GÖR ALDRIG OM DET HÄR IGEN!! Skrämma en gammal tantis på det sättet!!

kerstinjoh
0

*ASG* Jäklar vad jag har skrattat! Kunde du inte hållit ut lite till Lotta och matat hif:arna med tokigheter.

Jag har haft hjärtligt roligt åt Vera-Lisa!! Och åt er andra (sorry) och era funderingar.

V-lang
0

Vad tror du jag haft…skit kul, och ennu roligare när du gjort tråden med välkommen Vera Lang *ASG*

kerstinjoh
0

Men visst hade vi skoj på hemvärnskursen? Jag tänkte först ljuga ihop något makalöst, men det fick ju inte bli hur tokigt som helst.

Som i "gamla" tider har gubben undrat vad somvar så roligt. Lite svårt att förklara V-Lang Veror osv så att det blir begripligt. Behöver jag förklara att han inget begrep ändå.Skrattande

Liss
0

Jo jag fick lära mig vad garderobs blomma var idag..
jag har minsan palmer och fikus iaf. Inga larviga garderboder:P

Fy fasen var jag är tröööööött! Hur kan de vara tillåtet att slita ut någon på detta sätt!

Hehe.. jaa, satt och fnissa gott me lottis på msn. Lotta sa hela tiden "de är kerstin som kommer komma på mig" thihi..

Beafer
0

jag ska inte ha nå blommor alls ;P bambupinnblomprylar duger för mej ^^

Malin-A
0

mina heter bara gröna växter.. =D

fotoc
0

Va glad jag blir du e tillbaka

V-lang
0

*frustar av skratt* Jonny låg dubbelvikt av skratt när jag höll på, han frågade flera gånger var jag får allt ifrån…från Kerstin naturligtvis Oskyldig Och Lisette och jag skrattade på msn och hon tyckte mitt nya nick var avslöjande Förvånad Snacka om taskigt Flört

Fan att du inte vara ute igår kväll då har detta hållt på fortfarande, svårt att hålla masken med Gejsa, Eros och Lisette som hela tiden pep "det måste vara Lotta" och värst var ju Gejsa ;)

Alex
0

#50 Som för mig då, bambuskott och kaktusar. ;) Fast jag lyckas ha ihjäl dem också på nåt konstigt vänster…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

V-lang
0

Tack Fotoc, och nu blir ni inte av med mig heller..fast ni lär ju vänja er med V-lang förståss *fniss*

Liss
0

jag pep väl inte att de var du lotta, du sa ju att jag inte fick:P men vart ju att jag svara som vanligt eftersom jag visste de var du.. haha! dumt! Men vadå v-lang var väl avslöjande eller?och att du bodde på höloft också. haha!

Jaaa,, KUUUL att LOTTA är tillbaka.. imorrn är de bara en månad kvar tills du och emma kommer lotta;P

SaraC
0

Haha jag var lite tveksam i början när du blev så förbannad haha. Sen när Kerstin började skriva i Välkommen-tråden förstod jag att det var du, så då knep jag ;) Hemvärnet liksom.. *asg*

Beafer
0

#54 jag har också lyckats ha ihjäl kaktusar ^^ men inte bambuprylarna än iaf ;D

Alex
0

#58 Haha men de dör ju mycket snabbare än kaktusarna ju.. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

V-lang
0

Lisette första meningen du svarade så såg man att du visste vem jag var tokfia, men ingen mer en jag såg det *fniss*

Jag längtar det ska bli så kul Lisette… Skrattande

Eros du vart lite orolig ett tag va, men jag fick ju lill_jarven osäker också men där vart jag lite skämsig faktiskt *viskar* filåt lill_jarve, Hemlis

I Emmas fönster ser det ut som ingen bor…totalt tomt utom dom där j*kla pinnarna Oskyldig Jag slängde in jätte-läckra blommor och ut åkte dom lika snabbt, jag tänkte liksom att jag kunde sköta vattningen men ICKE!!!! Bannade unge Skrikandes

Beafer
0

#59 jag har haft mina i typ två år :D man behöver ju typ aldrig vattna dom eller nått! :D dom bara står där och ser fina ut och sköter sig själva!

gejsa
0

Men nu var det faktist inte kerstin som kom på att det var du Lottapotta. Redan på natten så skrev jag i flera trådar att jag var säker på att det var du.

Pippa_ frågade mig på msn om jag verkligen var säker på att det var du. Ja, sa jag. Var det inte du så lovade jag att gå härifrån för alltid. Så säker var jag. Men blev liiiite osäker, men bara lite osäker på om det var du en stund när du skrev att du skulle pm:a till moderatorn. *fniss*

Sedan när jag fortsatte läsa vad du skrev blev jag bombsäker igen. Så mig lurade du inte mer än några timmar iaf. *fniss*

SaraC
0

Ja, jag blev lite osäker när du skrev det första arga inlägget om att du skulle pm:a moderator osv. Men sen skrev du ändå i tråden nån minut senare o va glad igen = avslöjad ;)

kerstinjoh
0

komma på o komma på……..vissa vet ju!Skrattande

gejsa
0

#64# Visste du alltså i förväg? Men det gjorde inte jag. Taskmörten Lotttapotta som inte berättade för mig med i förväg. Jag blev faktist lite putt att du inte pma mig ju.

kerstinjoh
0

Fast det var väldigt skoj med Vera-Lisa, eller är det jag som är lättroad?Fundersam

gejsa
0

Äsch, det var väl skojigt ett tag kanske. *fniss*

[Vargnatt-]
0

#66 I så fall är jag lika lättroad kerstin :P

V-lang
0

Kerstin var inte förvarnad *fniss* Det var bara Lisette =)

Men Kerstin har ju samma läskigt sjuka humor som mig så jag visste att så fort jag sticker ut näsan så kommer hon veta…och det spelar ingen roll vad jag tagit för nick, så jag var ju bara tvungen att spinna på hur jag ser ut *ASG*

Hahaha det där skulle bita det förstog jag…jag tänkte dra in KerstinP i leken men jag ångrade mig, men visst hade det varit liteeee kul…jag tror stenhårt på att hon hängt på Flört

Ja du ser Lantisen några timmar iaf *fniss*

gejsa
0

Hmm du hade varit medlem några timmar alltså. Jag kom dit på natten och läste lite inlägg och såg dig vara på som en hök i många trådar. Då såg jag att du var en ny medlem. Sedan slog det mig att du v-lang betyder ju volang som ni alltid pratar om. Sedan kollade jag på din sida och den var ju förstås hemlig. Annars hade jag mejlat dig och frågat först. haha

gejsa
0

Hmm du hade varit medlem några timmar alltså. Jag kom dit på natten och läste lite inlägg och såg dig vara på som en hök i många trådar. Då såg jag att du var en ny medlem. Sedan slog det mig att du v-lang betyder ju volang som ni alltid pratar om. Sedan kollade jag på din sida och den var ju förstås hemlig. Annars hade jag mejlat dig och frågat först. haha

SaraC
0

Du hade ju berättat att du skulle fundera ut ett roligt nick och skoja lite med oss, och V-lang var ju ett sådant :P

V-lang
0

Mjaaa lite fyndigt….*ASG* Jag var ju tvungen att ta nått som jag skulle komma ihåg man är ju inte 15 längre ;)

Du får sluta läsa så noga Lantisen, det skulle ju inte vara så lätt, och jag försökte verkligen anstränga mig så ingen skulle märka på hur jag skrev *fniss*

kerstinjoh
0

Vi skulle ju kunna lämna hif allihop, med dunder och brak. Så kommer vi hit igen med konstiga nick och alla får gissa hej vilt.

(jag sa ju att jag är lättroad)

V-lang
0

*ASG* Vilken skitbra idé Kerstin…go for it!!!!

gejsa
0

Haha ja, du får börja kerstin. *fniss* Så får vi gissa vem du är.

kerstinjoh
0

Knäppgejsa!

Fast då får du inte bli arg!Glad

gejsa
0

Ok! jag lovar att inte bli arg. *fniss*

gejsa
0

Jag ska gissa hej vilt på någon annan då. *ler*

kerstinjoh
0

hihi, då är jag nöjd.

V-lang
0

Tro inte att du knäcker Kerstin lika lätt som du gjorde med mig, för jag är ute så gott som jämt så då kan vi driva runt som galningar bland trådarna *ASG*

*viskar* Jag kan knappt bärja mig Hemlis

gejsa
0

Haha, det blir nog lätt som en plätt.

kerstinjoh
0

Ni får väl reta upp mig först så jag går härifrån.Räcka ut tungan

V-lang
0

Hahaha lär du skaffa sånna så kallade vänner som jag har Flört

gejsa
0

Haha det blir nog lite svårare. Du kan väl göra det ändå?! Måste man vara arg?

kerstinjoh
0

Fråga LottisenOskyldig

gejsa
0

Ja, hon var lite sur det vet jag. Eller också lurades hon där med.

Liss
0

De gjorde hon ICKE!

Blööö, tråkigt idag! ni snackar bara tråkiga MYYYYGG:P

lill-jarven
0

#60 Jag förlåter dig toktantis

V-lang
0

Lantisen jag var inte lite sur….JAG VAR SKIT FÖRBANNAD!!!

*viskar* Du har dispans Kerstin, du får gå ur fast du inte är skitförbannad Hemlis

Nämen Lisette mygg som är sånna fina intressanta småkryp ;)

Tack lill_jarven du är väl för go du Räcka ut tungan

lill-jarven
0

Haha jag är ju det

Måste bara påpeka att din nya nick är väldigt störande ^^ jag skrattar ju halvt ihjäl mig varje gång jag läser det :P

V-lang
0

Hehehe det var det som var meningen ;)

SaraC
0

Lotta du vet väl att det är "Tjaba tjena hallå!" Oskyldig

Läste rubriken nu och blev väldigt upprörd när orden inte var i rätt ordning! Räcka ut tungan

Liss
0

så jäla sjukt!!! innan jag läst din mening sara så tänkte jag exakt desamma.. "men vafan, de ska ju vara så ju" tankeöverförging:P

okej, jag är trött jag svamlar.. de blir lätt så när man står i flera timmar och dränker ljung

V-lang
0

Ähhh märker damen på ord nu också…skärp dig du vet ju att det är mig du pratar med *ASG*

SaraC
0

Hihi ja, lite telepati där kanske :P

Ja men Lotta.. Det blir ju som om någon skulle säga Fokus i Hundar Räcka ut tungan

gejsa
0

Men jag förstod inte ens varför du var förbannad. Det hade ju inte ens hänt något tjaffs här ju.

V-lang
0

Nej inte här, men där ;)

Liss
0

Man kan inte förstå allt privat:)

V-lang
0

hehe så ung och så smart =)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.