Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1298 ggr
zickan
1

Hunddagis för oss nattjobbare?

Försökt nu i snart en vecka att hitta hunddagis/hundvakt eller liknande som kan ställa upp när man jobbar. Just nu finns grannen och mindre chans att kunna ta med till jobbet i framtiden igen. 
Men är det så här ovanligt att folk som jobbar natt behöver hundvakt?. Tycker inget dagis erbjuder kväll-morgon. Bara morgon-kväll. 

Slänger även in en fråga här om nån vet nått dagis eller privatperson runt västerås som kan tänka sig vakta 2 när jag jobbar natt?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

gabrielita
0

Hade gärna hjälpt dig om du bodde närmare, blir nog lite jobbigt annars :P

zickan
1

Ja segt att åka för långt ^^. Nu funkar det ännu med kompisar som ställt upp. Haft med både till jobbet i omgångar och det kan bli att jag kanske kan få ta med dom till nya jobbet med. Men skönast vore att hitta nån hundvakt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

wingren
0

Vissa hunddagis är ju även pensionat, där fungerar det bra att lämna även över natten då dem har hundar vars mattar o hussar är på semester eller liknande. Vet två stycken hunddagis i min lilla kommun som tar emot även dygn så borde ju egentligen finnas i västerås med. Tyvärr är det väll många hunddagis/pensionat som är lite dåliga på o marknadsföra sig när dem redan har en kundkrets. Prova att fråga på köp & sälj-sidor på facebook. Kanske även finns någon hundsida där som kan vara aktuell o fråga på :)