Söker Hurtta overall 381
Jag letar efter en vattentät fleeceoverall, gärna svart eller röd. Overallen är av Hurtta's äldre modell och jag hittar endast denna i brunt så nu söker jag en i annan färg begagnat istället.
Så har du eller vet du någon som vill bli av med en overall av denna modell i annan färg än brunt och i stl 381 så PMa gärna mig!
- Eller om du kan länka en sida som säljer dessa i annan färg än brunt så lägg gärna in länken i tråden =)
Overallen jag söker ser ut så här:
http://www.petster.eu/se/art/hurtta-vattentat-fleeceoverall-rod.php
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Antar att du kollat typ på alla köp&sälj sidor på facebook? Där kan det dyka upp såna overaller ibland 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#1 Har tyvärr inte FB, men ett bra tips annars ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Tradera & andra liknande sidor kanske har ? :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#3 Har kollat tradera och blocket =)
Puttar lite på tråden ^^
Jag googlade och denna sidan var den tredje träffen: http://ankishund.com/product.asp?product=991 De har den i brunt och i rött från storlek 201-801.
#6 Tack - tyvärr fanns inte 381 med på listan =)
#7 I listan över storlekar i produktbeskrivningen fanns den med, så då antog jag att den storleken fanns. Men den fanns tyvärr inte med i rullisten under "Välj storlek" såg jag nu, antar att det var det du menade? Det var ju synd, jag trodde att jag löst ditt problem :/ Jag har köpt en sådan röd overall till min Chihuahua i en djurbutik här i Värnamo. Och så har jag köpt en likadan helt ny till min Powder Puff på en köp- och säljsida för djur i Värnamo och dess närhet på Facebook, tjejen som jag köpte den av hade köpt den på en annan liknande sida. Jag hade ju kunnat köpa overallen åt dig här i Värnamo och skicka till dig, förutsatt att du betalade för inköpet och frakten, men då måste du ju lita på att jag faktiskt gör det och inte bara tar pengarna.. så det antar jag att du inte vill.. Hoppas att du hittar en overall! Lycka till!
#8 ja det var välj storlek jag menade =)
Tack, jag ska göra ett försök till i butikerna här omkring igen (ringa runt lite å så) men kanske hör av mig om erbjudandet kan bli aktuellt.
Men tack för länken iallafall, kanske kan ringa och kolla om stl 381 kommer in senare!