Skaffa hund!
Hejsan!
På torsdag hämtar vi hem vår lilla dvärgschnauzer valp! han är 9 veckor då, så nu har vi två hundar snart! 😍 Lägger upp bilder så fort jag kan!
Ps: han är en helvit dvärgschnauzer valp! ❤️
I'm out 
Åh va kul! Våran framtida valp är inte gjord ännu, men parningen sker på måndag och beräknad leverans är nästa år i februari/mars och jag räknar ner DAGAR! :D
Så HURRA för att ni får er valp på torsdag! :D Kul med bilder!!
#1 Åh vad roligt! Du måste längta jätte mycket, vilken ras?
Åh Tack, får ett smile på läpparna varje gång jag ser 2 hundar som går tillsammans, då kommer jag o tänka på lille Oliver! ja juste, han heter Oliver med tror vi ska döpa honom till Lufsen ^^ 😍
I'm out 
#2 Well yes I do! Har längtat sen i början av juli :P Men vi ville verkligen inte skynda oss in i det, det är vår första hund och vi vill ha bra kontakt med uppfödaren och ha tid på oss att förbereda rubbet :) Det blir en dansk-svensk gårdshund från en uppfödare i Sala som jag har stort förtroende för och kontakt med 😃
Ni kommer nog känna av vilket namn som passar honom när ni får hem honom :D
#3 Oh dom är ju underbara! Bra med så seriösa uppfödare!
Ja man få ju kolla om han ser ut som en Lufsen! :)
I'm out 
Åh vita dvärgschnauzrar är ju bara så fina! Grattis till nykomlingen och hoppas det går bra med hämtning och allt :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Kul jag skaffar valp om 4,5 vecka :D
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas
#5 Ja dom är väldigt fina, får hoppas att allt går bra! :) #6 Vad roligt! Vilken ras är det? :)
I'm out 
Som ägare till en tioårig dvärgschnauzer måste jag meddela att du har många härliga år framför dig. ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
En whippet blir det! :D
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas