Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1182 ggr
Emouse
3

Imorgon kommer han!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon kommer vår lilla valp! Han är 9 veckor, engelsk cocker spaniel. Busig men lugn och stabil! Ucsh vad jag längtar! Våran andra hund kommer nog acceptera honom. Hon är så snäll, aldrig bitit en hund eller människa och leker snällt med alla. Bordercollie och tollare. Har haft spinger spaniel, aussie och bordercollie så det blir en lite mindre och lättare stimulerad ras denna gång!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

fiore
0

Åh, så gosig! Lycka till!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Emouse
2

Lipton heter han:)

OneSound
0

Men åååh vilken fin liten kille 😍

Aut viam inveniam aut faciam

Emouse
0

Längtar något så fruktansvärt!😍

OneSound
0

Förstår de, helt underbar! 😃 Engelska cocker valpar är något speciellt ❤️

Aut viam inveniam aut faciam

[Forest]
0

förstår att du sitter på nålar och önskar att timmarna rusar iväg. Söt var han verkligen 😍 Lycka till med honom och hoppas att du berättar hur allt går

Emouse
2

Han är helt underbar! Bilderna ger honom inte rättvisa! Han är så jätte liten och söt! Inte har man fått mycket till sömn.. Liten gnällig valp som också vill vara i sängen, okej då för den här gången då;)

CissiD
0

Vilken sötnos! Ja de e lätt att ta upp dem i sängen. Vår lilla 6 månaders va först på golvet på nätterna men efter 1-2 månader av dålig sömn så gav matte med sig. Glöm inte bort att om du inte vill ha sötnosen i sängen när den blir stor så är det bra att vänja den vid att man inte får vara i sängen redan nu i början. Men det är svårt de är ju så gosigt med att ha en hund liggandes bredvid en i sängen. :)

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Emouse
0

Jo, det är så lätt. Bara rädd att han ramlar ner från sängen så han får ligga längst in🙂Nej, det gör ingenting att han ligger där när han blir äldre

CissiD
0

Ja vi la våran lilla kille i mitten så han inte skulle trilla ner när vi sov. Han har aldrig ens varit i närheten av att trilla ner. Men man blir ju lite orolig när de är så små. :)

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

[Daniela1983]
0

Verkligen söt valp, vuxna är jag dock inte så förtjust i.