Fyndat till hunden!
Jag ääälskar loppisar!
Idag fyndade jag stort - en bur stor nog för min råtta för 200:- (ord. 789:-)
Den är lagom stor för honom att stå, sitta, vända sig och ligga ner, hans Biltema bädd passade dessutom inuti ^^
(Dock var det diskussion mellan hund och katt vem som skulle ha buren, men de kom överens om att turas om hahaha)

Brukar ni loppis fynda till hundarna?
Släng upp bilder på era fynd!
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Åh! Loppisar är så bra! Har ingen hund just nu men när jag skaffar kommer jag absolut fynda på loppisar, blocket osv. :)
Missa inte Månadens dvärgkanin - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram
#1 ja jag älskar dem, man hittar alltid något trevligt ^^
men denna buren slog allt på denna loppis, nu ska jag sy ett snyggt bur-skynke så är den blir riktigt trevlig att ha framme, lite trist med galler..
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Glöm inte ta av luckan om den bara ska användas som sovplats:)
#3 Luckan sitter fast i framstycket - som sitter fast i hela buren, så jag får inte loss den hahaha, men ska knyta fast den så den inte stängs =)
#4 Klart luckan sitter fast ;)
Den är dock enkel att montera bort med hjälp av tång eller avklippare. En tång använder du genom att öppna upp tången i "öglorna". Avbitare bara klipper du upp med.
Vad roligt med ett sådant bra fynd 👍
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jag har bur med öppen lucka hemma, någon som vill anmäla? 🤪
Barnslig sak att haka upp sig på….
#7 Väldigt onödigt inlägg. Låt oss ha en trevlig stämning istället.
#5 minskar man inte hållbarheten då, om jag viker upp öglorna så tänjer jag ju p metallen och tillslut går de av om man viker fram och tillbaka, då luckan ska va på om vi placerar den i bilen =)
#9 Jo, jag skrev ju "om den bara ska användas som sovplats".
Ska den vara i bilen kan ni självklart inte ta bort luckan som jag skrev. :)
#8 Tycker ditt inlägg var onödigt jag 😉
#10 ah, ok, läste inte så nog det du skrev - ursäkta🌺
Nej då får luckan vara kvar, ska dock knyta fast den så den inte kan råka gå igen =)
Till trådens ämne - visa era loppisfynd ni gjort till hunden!