Vad ska de heta?
En av våra tikar har just fått en valp (förlossning pågår just i denna stund, det är en paus mellan värkarna just nu). Det har kommit en cremetik (en färg som kan beskrivas som nära vit). Och antagligen kommer det fler valpar. Jag har sökt efter namn men hittar inget jag gillar. Begynnelsebokstaven på kullen är i. Tips?
Jag gillar namn som människor har 🙂 Nathalie, Jessica, Bella?
De där namnen börjar ju inte på i?
Missade helt att de skulle börja på i, my bad 🙂
Om de är vita så tycker jag Isis eller Isidor är passande 🙂
Jo, de är ju fina. Har bara kommit en "vit", kom en svart nu. Så jag vet inte vad det blir för färger när det är färdigt.
Spännande! Hoppas allt går bra 🙂
Om det ska vara ett tema så skulle det kunna se ut så här:
Idog, Ivrig, Ironi
Iceland, Italy, India
Isop, Idegran, Ixia
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
isjitar, isidor, isla, isam, irva, irke, irpa, iti, ikla, ivra - lite udda
inga, inge, ingemar, ingalil, ines, indra, inga-maj, isa - lite 'svenska namn'
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Ingo, Ivan, Inok, Ibbe, Istar Isa, Imogen, Ika, Inna, Iittala Japp :-)
indra, isidor
Isadora är väldigt fint tycker jag, om det nu är en tik :)
@vendelasandell på instagram.
Ivor, Ivar, Isa, Idor, Ina, Ior, Ika, Ivrig, Indra, Ida, Ivor, Inna, Irra
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Det blev en cremetik och tre svarta tikar i kullen så nu behöver jag bara tiknamn. Funderar på Irva eller Isadora. Isla var också fint. Nämnde Ingvild föe mamma, men det gillade hon inte :D. Detta var inte lätt… Fler namn? Det behöver inte vara tema. Gillar människonamn, gamla namn, namn från sagor, mytologi och historien speciellt mycket. Men vanliga namn som är speciellt välklingande gillas också.
Isolde är också fint!
Ilse, Isabelle/a, Inger, Ingrid, Iris, Iman, Ida, Inga :) svårt dethär
Jättesvårt. Ilse gillade jag. Ismira föreslog mina föräldrar, vet dock inte om jag gillar det.