Irish soft coated wheaten terrier
Hej
jag har blivit intresserad av softisen igen, har haft en för några år sedan o tänkte att jag kanske ska skaffa en till softis :) Men hur är softisen i temperamentet? mm hur ska man aktivera dom och hur mycket motion ska de ha?
Men om du haft en så vet du väl detta? XD
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
# 1 Det gick inte så bra med honom :( han blev rätt aggresiv och bet mig en gång o min bror o pappa några fler gånger… så vi var tvungen o omplacera honom. ( som tur var flyttade han in hos två pensionärer utan barn mitt ute i skogen) dock saknar jag honom lite … :( eftersom att det inte gick bra så tror jag att jag/vi måste tänka lite innan vi skaffar har en hund redan men hade varit kul med en till hund. o eftersom att jag var allergiska o tålde honom så tänkte jag att det kunde funka om vi bara kan aktivera han så han mår bra :)
#2 aha, då förstår jag =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#3 va bra :) vet du något om softisen? ^^ cx
#4 tyvärr inte, bara hur de ser ut - vet en softi men bara ytligt. Den har ett problem - den är FÖR social så den tränar på att inte hälsa på aallt och alla =)
#5 Tack :)
Putt..