Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1258 ggr
[SarahOhrn]
2

Välkommen Selma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen är hon här, 8v gamla Selma! Hon sköter sig ypperligt, inget gnäll och sovit hela natten i sin bur trots att hon precis flyttat från mamma :) Det står "trefärgad" på henne är hon bara trefärgad svart, vit och brun? Det heter inget annat? Skulle den här färgen gå åt skogen på en utställning? :)

[SarahOhrn]
0

:)

[SarahOhrn]
0

[SarahOhrn]
2

[SarahOhrn]
0

[SarahOhrn]
2

[JeanetteK]
0

Men åh vilken sötnos! Vilka ögon i #3! 😍

-Aida-
0

Verkligen en liten sötnöt!

Hiro
0

Fin vovve du har skaffat ^^

Vet du inte om färgen heter trefärgad? Den heter det bara så du vet och jag tror inte det skulle bli problem på en utställning, dock vet jag inte helt säkert

[SarahOhrn]
0

Jo det står ju det men vissa är ju black and tan med vita tecken osv därför jag undrade. Har inte haft nån sån här hund innan bara möss haha och det är ju olika gener osv så ville bara dubbelkolla :)

[Forest]
1

Färgen är det inget fel på, vet flera som fått Excellent är trefärgade. Supersöt liten Selma stort grattis 😃 Hon verkar vara en trygg liten sötsak med, hoppas du bjuder på fler bilder även när hon är lite större :)

Cahira
0

Söööt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Taxelina1
0

#9 Men hade du inte en hund tidigare? Golden eller liknande?

Söt valp ;o))

Hälsning från en stor djurvänCool

Tessan01
0

Tror att den kallas tricolor men det kan vara samma fast på engelska inte en aning ;)

[SarahOhrn]
0

#Jo precis en golden men där finns inte så mycket färgkombinationer menar jag, så dålig koll där :)