Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 725 ggr
Ralktad
0

Långhelg! Vad hittas på?

Nu är det ju långhelg för dom flesta. Vad ska ni hitta på under långhelgen?

Själv är jag i Norrland hos min pojkvän, och här stannar jag till söndag, sen är det dags för att jobba. Vet inte riktigt vad vi hittar på, men något blir det!

Nu på förmiddagen la jag två spår, och under liggtiden vart det lydnadsträning.

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

russin
0

Utställningshelg - det första för min del i år🙂

Sugar Mist
0

bad, bad, bad och ännu mera bad! Ev. åker jag in till stan i helgen och möter upp lite folk för miljö och socialträning med pissråttan. Annars blire lite spontant tränande av rallylydnad och upplet.

-

Michaela-N
0

Vi var på klubben en sväng och tränade idag. Tror Hugo ska få bada nu och bli tävlingsfin inför söndag :-)

vallhund
1

Arbetar natt hela helgen så det blir inget speciellt för jycken.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

LinaK
0

Mina älsklingar är hos svärföräldrarna tills på Lördag, saknar dem redan! Haha Är på Gotland just nu och har lite minisemester :) Trevlig helg önskar jag er alla!

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

LuLeLo
0

Hundledigt! Pappahelg för min del och hundarna får vila. Lotus var dock på utställning idag, inoff, och fick HP och blev BIM :)

Farsan och jag drar till Åland på lördag, och strosar runt lite där.

Tass Josephine

knutteknop
0

dagen började med att åka och köpa ny hundbädd och leksaker sen gick vi ner och körde lite agility. Nu kom vi nyss in efter fyra timmars fiske :D imorgon har jag skola och så ska jag flytta så det lär tyvärr inte bli så mycket hundrelaterat..

Myrtorpets Möss och Kaniner

[tk1971]
0

Sambon ska på släktträff, vilket jag avstår så jag ska vara ensam hemma lite med Fia. Då tror jag vi testar lite träning av startrutor i viltspårning, som jag inte riktigt kommit underfund med hur man gör med. Kanske blir det lite miljöträning också, det är marknadshelg i stan. På söndag har vi bokat in oss på grytträning. Det ska bli intressant, första gången vi testar det med den här hunden.

Ffiiaaaa
0

Agilitytävling på lördag.

Vovisch nr2
0

Bada vovve+långpromenader i skogen, såklart mycket mys! :)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[FridaGenborg]
0

Plugga, plugga och åter plugga… 😕 Längtar tills nästa vecka när jag får åka hem till Hälsingland, då blir det mycket hundträning med min kusin! 👍

Ellen89
0

Plugga, plugga & plugga har med :( Efter Mondag blir det ledigt och pa tisdag ska jag ivag med tiken till hundklubben for att prova flyball for forsta gangen :D

LuLeLo
0

#11 och #12, Herre, pluggar ni fortfarande hårt? Här har allt trappats ner, och mattelärarn låter oss köra schack på lektionerna :P. Vilka klasser går ni i? (Går i 9an själv)

Tass Josephine

Ellen89
0

#13 Bor i Australien och studerar till sjukskoterska pa Universitet :)

Saffran0Spice
1

#12 Å vad skoj med Flyball!
Vi ska införskaffa maskin nästa löning 👍

[FridaGenborg]
1

#13 Läser sista kursen inför universitetet nu (Kemi 2), ska även göra klart webbdesignen innan helgen, men sen så blir det en hundsommar! 🙂 Och jobbsommar då förstås…

Ellen89
0

#15 Japp jag har velat gora det ganska lange men har inte haft tiden, ska bli kul!! Maskinerna ar sa dyra… iaf har :/ Hur mycket kostar dom dar ungfr?

Saffran0Spice
1
LuLeLo
1

#15, #16 Då förstår jag. Lycka till med studierna!

Tass Josephine

[FridaGenborg]
1

#19 Tack!

Summerdogs
0

Det som jag ser fram emot är att Nickis bror Borka ska komma på besök ut till oss. Eftersom Nicki i pricip har växt ikapp och blivit riktigt grov nu i jämförelse med syskonen så ska det bli riktigt kul att träffa Borka och se hur han ser ut efter alla dessa veckor.

Sugar Mist
0

Blev ändringar i planerna, ska iväg imorgon och handla avslutningskläder och på lördag blir det miljöpromenad i göteborg och på söndag blir det en massa bad/ev tältning! :)

-

minbebis
1

Plugg plugg, mera plugg. Blev lite akut nu, måste fixa ett ämne på 14 dagar. Men mellan allt det där ska jag träna koppelträning och hämta saker. Har hon tur blir vädret fint i helgen och hon kan få bada :)

Ronja&Ila
0

Har inte haft någon långhelg då jag jobbar inom vården. Jobbade först natthelg förra helgen , blev sedan utkommenderad natten mot onsdag för att sedan jobba två nätter till, så gick av idag. Ikväll ska vi tävla lydnads1an , men känns inte alla bra - det regnar, jag är super trött och är förkyld med super ont i halsen. Men det får gå som det går!

Summerdogs
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oredigerad
Sheltoon Borka "Dino" och Sheltoon Bonbon "Nicki"
Nu har brorsan åkt hem. Dom hade så kul och lekte väldigt länge tillsammans. Jag blev förvånad över att Nicki var både större och grövre än Dino. Nä jag köpte Nicki så var hon en minsti8ng och Dino var den största. Så kan det gå 😉

Ellen89
1

#25 Fina vovvar! :)

Summerdogs
1

Ja, väldigt charmiga på bilden med ;)