Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utställning
Läst 492 ggr
LillPom
3

Inez inofficiell utställning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Jag ville bara dela med mig av hur de gick för Inez idag på en inofficiell utställning som starts skott på våren :)

Över min förväntan så blev Inez BIR och placerades som Grupp 2! Känns helt otroligt för mig! Jag ska öva mer som handler men detta gav mig verkligen en boost att jag blir bättre och bättre på det :)

Kritik:

Feminin tik. mkt söt helhet. Bra huvud alert uttryck. Mörka ögon.
Mycket bra kropp, benstomme och proportioner
Tillräckligt vinklad bak. Bra päls och rör sig väl.
Välvisad.

LillPom
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två glada tjejer i grupp finalen! :)

LuLeLo
0

Gud vad roligt! Inoff är ganska skoj, vi ställde första gången på en off och fick bara Good i kvalite, medans i inoff fick vi HP och BIM-valp :).

Tränar du själv eller går du i någon grupp/kurs för att bli bättre handler?

Tass Josephine

LillPom
0

Ja jag tycker de är skönt att börja med för att ser delvis hur bra Inez uppför sig osv.

Nej jag tränar själv och lär mig av min uppföddare :)

LuLeLo
0

#3 Ja ja, bra kontakt med uppfödaren alltså? Lotus uppfödare bor ju tyvärr ganska långt bort så det är svårt att be om praktisk hjälp :/. 

Men det ser ju lovande ut hörru! Några fler inoff för att göra både dig och hunden lite säkrare i sporten och sen bär det av! Lycka till!

Tass Josephine

LillPom
0

4#

Ja jag är fodervärd åt Inez så jag har väldigt mycket kontakt med min uppföddare :) Inez hon har ju ställts ut flera gånger så hon är mer säker än vad jag är vid de här laget XD Men jag blir alltid så himla nervös :S

Turast
0

Grattis! :) jag ska ställa Jamie för första gången på en inoff, det ska bli kul :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.