Kamphundsboken
Är det någon här som läst Kamphundsboken av Irene Westerholm och Åsa Tova Bergh? Jag är så himla nyfiken på boken men har i dagsläget inte råd att köpa den så jag får vänta lite till. Vad tyckte ni om den? Positivt överraskade eller lite besvikna? Aha-upplevelser eller "allt det här har man ju läst förut"-känsla?
Jag håller på att läsa den. Riktigt bra det jag läst. Har ca en tredje del kvar.
Extra intressant att läsa boken då vi själva kommer skaffa kamphund. Kommer recensera den sen på webbtidningen jag jobbar på. Kan skicka länk sen när jag recenserat den 🙂
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
varför lånar du inte bara den på biblioteket? kostar ju inget;) och nej jag har tyvär inte läst den
#1 Roligt att höra! Jättesnällt om du vill skicka länk sedan! 🌺
#2 Biblioteket kunde inte köpa in den när jag frågade. Jag tror det var för att den var så ny så att stället de brukar köpa böcker ifrån inte hunnit få in den. Kanske värt att fråga igen lite senare. :)
Nu har jag recenserat Kamphundsboken. Här hittar du recensionen 🙂
//Heidi - Webbtidningen för djurintresserade- Vimeddjur.se
Jag hade praktik hos åsa när irene var där och höll i en "kamphundskurs" och hon är grym så tvivlar inte på att boken lever upp till mina förväntningar. Både Åsa och Irene kan sina saker :)
Myrtorpets Möss och Kaniner