Upphittad igen
Lägger in här för en väns räkning. Den bortsprungna valpen är min hunds kullsyster.
2014-03-13
8 månaders Italiensk Vinthundsvalp bortsprungen i Bälinge, Alingsås, Västra Götaland!
Hon blev skrämd av något i området och rusade iväg i panik.
Hon har en röd/vit tröja på sej och är väldigt liten och rädd.
Husse och matte är ute och letar med den andra hunden
Hon heter Fiona. Ser någon något, kontakta mej Eva Amazon Båge 0707930932, Robban Fast Båge 0707948974 lr Julia Järnroos
Länk till efterlysningen på Facebook: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151995831674013&set=a.411599219012.186872.633444012&type=1&theater
Alingsås är ju inte alls lång härifrån! Har en vän som praktiserar på en djuraffär i Alingsås, ska genast ringa henne och säga det. Ska även be henne säga det till ägaren till djuraffären, den ligger väldigt centralt i Alingsås! Hoppas valpsingen kommer hem snart igen!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#1 Guld värt! All hjälp uppskattas.🌺 Jag önskar att jag själv kunde vara där och hjälpa till.
De ska övernatta vid stallet där hon sprang bort, och hittar de inte henne ikväll/natt så drar de ihop så många de kan för att hjälpa till att söka under morgondagen!
Tråden kan låsas alt. tas bort. Fiona har hittats och fått komma hem under dagen!❤️
Åh vad härligt att höra!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vad skönt att höra, vad glad man blir! Jag kan knappt föreställa mig oron när vovven springer bort!