Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 2137 ggr
Frida B
0

Flera ägare på en hund?

Kan två stycken stå som ägare i papprena? Har hört att man kan det i skk, men inte hos jbv. Eller kan man vara typ förstahandsägare och andrahandsägare för en hund på papprena?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

drika
0

två kan stå på papoerna men vet ej hur de är på jordbruksverket..:)

Hälsningar

Fredrika

Frida B
0

#1 har du möjligtvis någon länk från skk där det står, eller vart man fixar det? Har letat ihjäl mig, men hittar inte det! :p

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

drika
0

# 3 kan kolla lite med köpeavtalet är ju juridiskt bindade och man kan stå som två ägare , det blir ju delägare kan man säga men tror man bara kan stå en registerad på jordbruksverket och skk men dem två ställena spelar ingen roll eftersom dem inte är juridiskt binadade, ska leta upp så säger ja till igen om jag hittar de du söker!:)

Hälsningar

Fredrika

Frida B
0

#3 ja, den juridiska biten har jag läst mig till. Du får jättegärna säga till om du hittar någonting! :) tack så mycket för hjälpen!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)