OT Jag är inte alls för stor!
Måste bara få visa hur söt min "lilla" vovve var idag. Under hans första år flög vi en del och hade då resebur/väska från rusta och idag hittade min syster en sådan som vi inte använt på år. Hon tog fram den för att se om min hund fortfarande fick plats och han hoppade genast in och knödde ner sig i väskan och vägrade sedan att gå ur haha ♡. Här kommer lite bilder på honom och hans bror i en likadan väska som båda fick plats i som små och sedan Elwiz själv i en idag.
Gulle! ❤️
"Jag bryr mig inte om ifall det blir trångt, ska matte åka så ska jag med!" 😃
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
#3 hahah så söt :D
#4 Haha jaa, han gillar verkligen att ligga i väskor av någon underlig anledning haha :D

😃
>>>Malum domesticum<<<
Åh,, va gulligt!!
http://solus.blogg.se/
så söt!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
vad är det för raser? 1# ;) så söta de är
Papillon/tibetansk spaniel/japansk spets och dom är kullbröder :D
10#jag har en pappis är din lik på ngt sätt till personligheten? Tycker den har en pappis färger:)
#11 Jag tror det haha har inget o jämföra med men båda två är grymt smarta och lättlärda men annars är dom totalt olika. Den ljusa, Gibzon, är mer som en katt oh gör bara saker när han känner för det medan min Elwiz gör allt för att jag ber honom göra, han behöver inget godis (han gillar typ ingenting heller). Elwiz kan leka apport eller dragkamp i timmar medan Gibzon trättnar efter ett par gånger. Gibzon älskar dock att mysa och kan ligga i knät en hel kväll medan Elwiz hoppar ner efter 5min då han tycker det blir för varmt. Gibzon älskar att sola och Elwiz älskar snö xD. Så ja totala motsatser men helt underbara endå :)!