Vilken bilbur ska man använda?
Vad ska jag använda för bilbur? Vad rekomenderar ni?
mvh Emma<3
Verkligen inte nödvändigt att använda stora bokstäver i rubriken. MIM Variocage är bra och säker, satsa på den.
-
Ok! #1
mvh Emma<3
Jag ändrade om rubriken till små bokstäver 🙂
Jag har en artfex dubbelbur till mina hundar, tycker den är riktigt bra faktiskt. Skramlar inte, krocktestad, bra låsfunktion, snygg med mera 👍Kostar en del men inte mycket mer än MIM (ligger ungefär i samma prisklass) Finns även som enkelbur i olika storlekar.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Kollat på artfex burarna. Den passar varken mammas eller pappas bilar :/ (bor hemma)
mvh Emma<3
finns även bra grindar man kan skaffa. kolla lite på dom vad är det för bilmärke och model den ska sitta i ?
Kan göra de, men dessa e väl inte lika krock "säkra" #5
mvh Emma<3
Jag har en sån här
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Vad har ni för bil? Lättare för oss då…
Ford focus 2001
mvh Emma<3
Jag har en renault megane 1. Ingen stor bil alltså så jag har fällt ena baksätet för att få plats med buren.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Jag har MIM Variocage o är toknöjd.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
själv har jag artfex men de burarna kunde ni ju inte ha…om ni inte hittar någon bur som passar er bil finns ju annars bilsele för hund :)
Jeppe har hundburar för Ford Focus -01 även MIM har för er bil, kanske fler men det är de två jag har kollat på i alla fall.
#13 oh nej men taaaaack!!!! Tusen och tacl igen!!!! Du anar inte hir göad jag e nu!!!!!! Nu ska här köpas en MIM bur.
mvh Emma<3
5. Står inte att du bara leta just krocktestade modeller på bilburen, men självklart är det bra att eftersträva :) hoppas du hittar en bra bur som passar :)
Var hittar man sidor som säljer MIM buren?
mvh Emma<3
Här finns det en lista på återförsäljare (scrolla nedåt till SE)
http://mim.se/?p=resellers&l=se&artnr=&afartnr=&productgroup=1