Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 2523 ggr
mollymay
0

Hundvakt SÖKES - Stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker en morgonpigg dagmatte/husse till min ögonsten Uno. Han är en kastrerad fransk bulldogg på snart ett år som älskar att mysa och vara nära men hatar kyla och regn.

Jag jobbar i butik med arbetstiderna 6-13 och behöver någon som kan hjälpa mig att ta hand om Uno från tidig morgon till ca 13.30 fyra dagar i veckan : mån-tis och tors-fre.
För att underlätta hämtning/lämning vore det absolut bästa om du bor i Hägerstensområdet eller någonstans på röda linjen mellan Örnsberg och Slussen, alternativt i/på Norrmalm/Vasastaden där jag jobbar.

Uno är van med att åka bil, buss och tunnelbana, kommer bra överens med andra hundar och kräver inte några längre och krävande promenader (sånt sköter jag hemma sen)
Det enda som är lite komplicerat med honom är att han inte klarar av att vara ensam längre stunder, så det krävs att du kan vara med honom alternativt ta med honom på dina ärenden under timmarna du passar honom.

Ersättning utgår självklart.
Skriv ett privat meddelande och berätta lite om dig själv om du är intresserad så hör jag av mig! 

Mvh Malin

/Malin, medarbetare på Bulldogg iFokus