Söker min förra foderhund, st Bernhard tik.
Hej! Jag Söker efter min gamla foder hund Queen en st Bernhards tik. Hon har flyttat runt i många hem och jag skulle bara så gärna vilja veta att hon mår bra och förhoppningsvis bor i ett tryggt och sista hem. Du som äger henne kanske finns här inne ? Eller någon granne eller vän till ägaren finns här inne. Hon heter Båtsmans Queen i stamtavlan. Födelsedatum 2006-05-28. Hon är av den långhåriga typen och har ett svart uppånervänt hjärta på huvudet. Skulle bli så tacksam om någon vet något!
Kikade in på skk's hunddata och kan se att hon är född: 2006-05-28.
Dock har ägaren inte skrivit uppgifter om sig på sidan.
Hoppas du får kontakt med ägaren och lycka till! 👍
#1 tack! Krångligt att söka med mobilen men nu kan jag lägga till födelsedatumet i inlägget :) ja så synd att de inte har kontaktuppgifter :/ det är därför jag nu försöker söka här..:)
Har du kollat med kenneln som fött upp henne, de kanske vet vem som har henne nu ?
#4 tyvärr tror jag inte att de har en aning, men absolut värt att kolla med dem, tack för tips :)
Har du chip nr kan du kolla med jordbruksverket
minavitas.wix.com/kennel
Våran hund heter Båtsmans Nestor, roligt att de är från samma kennel 🙂
#6 tyvärr har jag inget id nr. #7 kul att ni har från samma kennel :) så underbara hundar :)
Tatuering: 45082W enligt SKK's hunddata 🙂
#9 haha jäklar vad du får fram grejer!! :D Tack! Ska genast kolla Jordbruksverket!
Tyvärr fick jag inte fram någonting hos Jordbruksverket :'(
#10 Haha jodu! :) synd att du inte fick fram någonting :(
Ja skit tråkigt, fick upp hoppet lite där ett tag! Men är det inte lite konstigt att jag ek hittade henne där..?