Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1768 ggr
Gibzon
0

Söker min förra foderhund, st Bernhard tik.

Hej! Jag Söker efter min gamla foder hund Queen en st Bernhards tik. Hon har flyttat runt i många hem och jag skulle bara så gärna vilja veta att hon mår bra och förhoppningsvis bor i ett tryggt och sista hem. Du som äger henne kanske finns här inne ? Eller någon granne eller vän till ägaren finns här inne. Hon heter Båtsmans Queen i stamtavlan. Födelsedatum 2006-05-28. Hon är av den långhåriga typen och har ett svart uppånervänt hjärta på huvudet. Skulle bli så tacksam om någon vet något!

[maloue]
0

Kikade in på skk's hunddata och kan se att hon är född: 2006-05-28.
Dock har ägaren inte skrivit uppgifter om sig på sidan. 

Hoppas du får kontakt med ägaren och lycka till! 👍

Gibzon
0

#1 tack! Krångligt att söka med mobilen men nu kan jag lägga till födelsedatumet i inlägget :) ja så synd att de inte har kontaktuppgifter :/ det är därför jag nu försöker söka här..:)

[maloue]
0

#2 Ingen fara! 🙂 Haha jo jag förstår det, hoppas att du hittar henne! 😃

Aristarcos
0

Har du kollat med kenneln som fött upp henne, de kanske vet vem som har henne nu ?

Gibzon
0

#4 tyvärr tror jag inte att de har en aning, men absolut värt att kolla med dem, tack för tips :)

Mysisa
0

Har du chip nr kan du kolla med jordbruksverket

minavitas.wix.com/kennel

Madicken4
0

Våran hund heter Båtsmans Nestor, roligt att de är från samma kennel 🙂

Gibzon
0

#6 tyvärr har jag inget id nr. #7 kul att ni har från samma kennel :) så underbara hundar :)

[maloue]
0

Tatuering: 45082W enligt SKK's hunddata 🙂

Gibzon
0

#9 haha jäklar vad du får fram grejer!! :D Tack! Ska genast kolla Jordbruksverket!

Gibzon
0

Tyvärr fick jag inte fram någonting hos Jordbruksverket :'(

[maloue]
0

#10 Haha jodu! :) synd att du inte fick fram någonting :(

Gibzon
0

Ja skit tråkigt, fick upp hoppet lite där ett tag! Men är det inte lite konstigt att jag ek hittade henne där..?

Gibzon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som känner igen björnen ?

Gibzon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi saknar henne så <3