Förändrat hela mig
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
(måste få skriva av mig)
Min älskade finaste lilla Cozmo är en helt fantastiks hund med världens bästa personligheter och ett hjärta av guld.
Inomhus är han ALLTID lugn och springer inte runt som en galen hund..och sedan när vi kommer ut så är han pigg och glad :)
Cozmo är en sån där hund som känner av stress så när jag (som har någon grad av stress problem) blir stressad så lägger han sig över mig och "lugnar" ner mig genom det !
Han är även en hund som tyr sig till sin ägare och är verkligen "mans best friend"
Nu ligger han här bredvid mig och värmer mig eftersom jag fryser…Han är perfekt! Gud vad jag älskar honom 😕❤️
Gammal video :)
Med vänliga hälsningar
åh vilken fin och underbar hund, och bra att han lugnar ner dig när du e stressad =) de skulle jag också behöva :P
Vilken sötnos. Måste bara fråga av ren nyfikenhet, är det en border collie ? 🙂
Jättefin. Hundar är fantastiska. Min Tax låg brevid mig i soffan när jag hade diskbråck, inte att han gnällde eller ville ut å busa när han såg att jag hade ont. Han gick även promenader med mig trots att jag var 5:e meter fick stanna å sätta mig ner då ryggen gjorde ont. Han stod tålmodigt och väntade.
Dom är små änglar!
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
#2 Ja det behövs verkligen ! Tack! <3
#3 Ja det är en helt renrasig BC dock så är han för stor för sin ras ;)
#4 Åh ja det är dom verkligen!
Med vänliga hälsningar
#5 Verkligen söt! 🙂
Håller du på med vallning ? 🙂
#6 faktiskt inte :) tack så mycket ^^ han hälsar ^_^
Med vänliga hälsningar