Kräsen eller fel?
Nu i snart 5 månader har min blandrastik på 2 år varit extremt kräsen på sin mat Spelar ingen roll hur mycket jag byter foder, smaker osv. Har bara provat torrfoder då jag inte har plats för barf. Hon äter i regel en halv deciliter två gånger om dagen av de fem hon borde få i sig. Vill ändå inte påstå att hon är mager, håller sig hyffsat bra i hull. Anledningen till att jag funderar på om det kan vara något annat fel med henne är för att hon gärna gnider hakan mot mattor och börjar bli pälslös där. Ikväll ville hon inte heller ha sin morotsbit som hon annars kastar sig över. Så nåt tips på vad jag kan göra? Blandar i allt möjligt gott i maten men inte ens då äter hon allt.
MVH Erika :)
Vad har ni för foder? Testat att blöta upp det? Testat att blöta upp det med en klick färskfoder?
-

Just nu är det acana wild west tror jag den heter. Ska testa blöta upp det till frukosten.
MVH Erika :)
Jag hade samma problem innan men bytte till BARF och nu äter båda mina hundar med glädje och hull, muskelmassa och päls har blivit betydligt bättre =)