Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 1452 ggr
gejsa
0

O.T. Vad tyst det är i dag här!!

Ingen skriver något kul. Inte ens jag. hihi

Alex
0

Haha neej.. Verkar nästan som att folk har bättre saker för sig.. Och det kan ju inte vara möjligt! :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

nu e jag här… vart borta hela dagen =)

Vinthunden
0

Heeej, Alex o Malin.a. Här är ju faktiskt två jag "känner" hehe. Har oXå vart borta, läääääääääänge. Har ni märkt det?Cool

Malin-A
0

jaa d har iaf jag märkt.. hoppas allt är bra med dig =D

gejsa
0

Jag är här med nu. Syns jag?

Vinthunden
0

malin.a: Allt är jättefint. Det är mörkt o litet småregnigt, men det drar inte ner mitt goda humör. Jag njuter av friheten.

gejsa: Jajjamän, du syns. Härlig stil du har. hehe.

gejsa
0

Hi hi tackar! Välkommen tillbaka till oss. Vet inte om du var här när jag kom.

Malin-A
0

härligt o höra att du njuter av friheten =D

Gejsa hon fanns här när du kom hit men va på semester då.. =)

gejsa
0

Ja, jag förstod att hon var gammal medlem och varit här förut. Men om hon var här för ca en månad sedan när jag kom hit.

Vinthunden
0

gejsa: Joho, jag känner igen dig. Fast vi har nog inte "pratat" så mycket, inte hunnit.

malin.a: Ja, det stämmer nog bra det. - Har lagt minnet på hyllan, för jag behöver inte använda det så mycket just nu. Lever i nuet och tar var dag som den är.

gejsa
0

Ja, jag har för mig att du fanns här då faktist. :)

Vinthunden
0

gejsa: Har varit här i omgångar. Första gången jag tog en "paus" var för att min ena Borzoikille "vandrade över regnbågsbron". Sen var jag här som Sammie. Men tog en paus under några av mina semesterveckor. But now I´m back.

gejsa
0

Okidok. Förstår precis. :)

kerstinjoh
0

#12 Vad du ska krångla till det Vintisen, byta namn stup i kvarten!

Gôtt du är tillbaka!Skrattande 

Hihi, glöm PM:et, fattar nu!Oskyldig

Alex
0

Välkommen tillbaka Vintisen! :D Jag har vart borta ett tag jag med, jobbat på Island en månad. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

kerstinjoh: Haha, har redan svarat på ditt PM. Kollar det innan trådarna när jag ser att det finns ngt. hehe. Är ju så nyfiken! Det har jag efter Sheltien.

Alex: Ja, du var på väg, ungefär när jag gjorde mig redo för att få semester, har jag för mig. Vad har du jobbat med på Island då?

Alex
0

Har ridit in, -till och tränat hästar :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

Alex: Det låter som ett spännande o kul jobb. Jag älskar också hästar. Tycker de är både vackra o ståtliga.

Alex
0

Jaa det är dem, och det var kul. :) Råkade ju köpa en också…Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

Oj. Vad härligt! Har alltid varit förtjust i dessa djur. När jag var runt nio år så hade grannen hästar. Jag var alltid där o klättrade på staketet in till hagen. Men jag var förbjuden att gå dit egentligen. Mamma var rädd för hästar, inte jag. Du kan ju tänka dig. Jag var jätte olydig. haha.

Alex
0

Hahaha men det är så det ska vara.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

Hehe, min mor tycker att mina hundar är på tok förstora också. Ja, alltså hon har träffat alla mina Borzoier o tycker de är för stora, men Sheltien gillar hon.

fotoc
0

Hej vinthunden ni andra med så klart. igår när en bekant såg min 11veckors borzoivalp frågade han varför vi inte köpte en valp. Det är en valp sa jag. Men han är ju så stor redan sa han. märker det att när vi är ute stannar inte folk upp som de vanligtvis gör med valpar, bara de som kan lite om hundar.

Liss
0

men.. man måste ju se att din lille skit är en valp? han har ju valppäls, sådär luddigt söt.. borde varenda människa se:P Fast är väl likadant med GD, när dom är några månader tror folk att dom är flera år:) är väl allmänt för stora hundar.. okunniga hundar ser bara på stl verkar de som:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lotta
0

Hello every body…ser att min vintis är tillbaka, hur har du haft det?

Har det varit tråkigt här idag…har alla haft bra väder, alla utom jag Förvånad

Vinthunden
0

Åh, Lotta, min Lotta! Där är du ju! Undrade var du varSkrattande´Viftar glatt på hela bakdelen, inklusive svansen.`

fotoc: Haha, det där är vanligt. De ser ju så stoooora ut, fast de bara är några veckor. Det är ju inte länge de ser ut som små valpar direkt. Men de är ljuvligt söta, o underbara, hela livet.

Lotta
0

*Fniss* Hela bakdelen och svansen??? Då skulle du se min då *ASG* Tur att du är tillbaka…gubben har semester och han är bara inne på sin andra vecka Förvånad What to do Fundersam

Alex min vän hur råkar man köpa en STOR häst?…och det var bara en liten, liten fråga???? Oskyldig

Alex
0

#27 Vaddå stor, islänningar är inte så stora..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

Lotta: Haha. Då viftar vi ikapp på bakdelarna då, i pur glädje.

Jag har haft en underbar, härlig, lat semester, har fortfarande hela nästa vecka kvar. Killarna och jag har varit ute på lååånga prommisar vareviga dag. (Mellan regnskurarna) Vi har tagit omväxlande strikta prommisar och lekfulla diton, med sitt/stanna övningar och köttbullar som belöning.  Har verkligen en jättehärlig tid, från morgon till kväll med mina underverk.

Idag blev det sol. Hm, visst jätteskönt. För mej, ja, men litet väl mycket för killarna. De föredrar de långa prommisarna i litet svalare väder och helt mulet, men uppehåll. Så vi har tagit en lugn dag idag.

Lotta
0

Det gör vi, då kanske vi känner det hela vägen till varandra ;)Och jag som saknar varma sköna sommar dagar på stranden, gillar inte du det?

Vinthunden
0

Lotta: Hm, njae. Jag är inte jätteförtjust i att ligga och bli "grillad". Förr när jag var ung, så älskade jag att ligga på stranden, kunde ligga i flera timmar o läsa/slappa, med ett dopp emellanåt.

Det var när mina söner var små, då tillbringade vi många sommardagar på stranden.

Lotta
0

Kan väl inte heller säga att jag orkar lika länge som förr, men får jag bara upp och röra på mig lite då och då så går det utmärkt =)

gejsa
0

Det är ju farligt att grilla sig nu för tiden. Så jag låter bil. Är ju blond också annars så. Numera är jag mera gråhårig men ändå. :)

Liss
0

De vi inte dör av gör oss starkare!:P grilla på ni;P

Vinthunden
0

Lis1: Men man k a n dö av att grilla sig för mycket numera. :-P

gejsa: Är också gråhårig, men jag fuskar och hjälper naturen på traven litet, är mörk annars så jag mörkar håret litet varje månad. hehe

Liss
0

hehe.. jaa men alla dör ju med tiden, så de är la ingen störe fara:P erhm..

Hum, vad olika de är med de där.. min mamma har inte ett grått hår fast hon är liiite äldre då:P hoppas jag brås på henne.. tsss;)

Vinthunden
0

Lis1: Det är sant, förståss. Men jag tycker det är för varmt också. Brås väl på hundarna, som gillar när det är mulet och litet svalt. :-D

gejsa
0

#35# Min dotter tjatar på mig att jag ska färga håret. Hade blont förut och rött ibland. Men faktist att jag tycker det är snyggt nu. Har liksom lite slingor av sig själv så det är bra tycker jag. Vill inte hålla på och färga stup i kvarten heller. För gör jag det måste jag ju forstätta. Ser så fult ut uppe i botten annars ju. När det växer ut hår alltså. :)

Vinthunden
0

gejsa: Jo, det är så sant så. Måste alltid se till att köpa hjälpmedel innan botten kommer upp. Alltså hårbotten nu då.

gejsa
0

Sedan har vi mycket järn i vårt vatten. Mycket av vårt porslin och så blir en ful gul hinna på och svårt att få bort. Har hört att det inte är bra att färga håret i sånt vatten. Man kan få grönt hår om man blonderar tex. DET vill jag INTE ha. burr!

Liss
0

är de järn som gör de gult i handfatet? så har jag me:(

Vinthunden
0

gejsa: Nej det vore ju inte så lyckat. Skulle se "mossigt" ut ju. ´ryyser´

gejsa
0

Ja, lis det är det.

Ja, fy sjutton vad äckligt det skulle se ut. usch!

Malin-A
0

när jag bodde hos min pappa så va där mycke järn i vattnet o jag e blond så ibland skimrade mitt hår i grönt =/

gejsa
0

Ja du ser det stämmer. Därför vågar inte jag färga mitt hår här. :)

Malin-A
0

haha men du kan ha en annan fin färg.. eller lägga i lite slingor bara, men allra bäst är ju om man trivs i den färgen man har =)

Sillen
0

Hehe, kom att tänka på min gamla klasskamrat nu, hon blondade hela håret, och det fullkomligt lyyyste grönt i dom flesta ljus.
Kan säga att hon blev brunett rätt fort sen ;)

gejsa
0

#46# Nja, jag är nog hellre "naturell" till min dotters stora förtret. haha

AnneN
0

Är jag den enda som faktiskt färgat håret grönt frivilligt???

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
0

Jag har faktiskt också funderat på att färga håret.. Men vet inte om jag vill egentligen, men blir billigare och lättare om jag gör det..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Haha har du gjort det frivilligt? Nej, det skulle jag aldrig göra. Tog du hela håret då eller?

AnneN
0

Har hittills haft det 2 olika blå nyanser, 2 olika gröna, 3 lila, cerise, och eldrött förutom alla nyanser och färger som finns i vanlig butik förutom brunt för de vill jag inte ha

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Hehe jag har nog provat rätt mycket men inte dina färger Biobio, undrar vad gubben skulle säga om jag kom hem med cerist nästa gång Fundersam Just nu har jag rödsvart, en färg jag trivs i faktiskt…och jag har inte blivit grå en utan har mellan blont under.

Men min syster var en riktig lintott när hon var yngre och fick för sig att färga det brunt *ASG* När hon kom hem och tog bort tröjan från skallen så hamnade jag på golvet skrikande av skratt…hon var GRÖN hårig *ASG*

gejsa
0

Haha ja det kan ju lätt bli en annan färg om man är blond och vill svart eller brunt. Som tur va så ringde jag hårfrisörskan och frågade om jag kunde färga det hemma själv. Vilket hon sa nej till.

Alex
0

Man ska ha rött i först, då blir det inte grönt. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Hahaha jag försökte förklara det mellan skrattanfallen men jag tror inte hon förstog vad jag sa ;)

Alex
0

Haha ^^ Mitt ska nog kanske bli rött snart… Och sen kanske brunt. Hur länge det blir rött beror på hur bra det blir. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Jag blir så bannat trött på mitt jag hår, gillar rött men mitt blir rosa nästan på en gång *fnys'* Det är ju skitsnyggt på sommarn när man blivit lite brun, men nu har jag så man ser att det är lite rött skimmer i när man är i solen iaf ;)

AnneN
0

_**/Mvh Anne

Lotta
0

*ASG* Ska jag skicka efter och sätta in en ny bild eller vill ni slippa ???? Tänk er mig i det gröna upp på skallen och det lila på sidorna ;)

AnneN
0

Haha frågar du mej så tycker jag du ska prova =)

_**/Mvh Anne

gejsa
0

Nej, nu är jag för gammal för att färga håret i konstiga färger. Nu får ungdomarna ta över och göra det i stället. :)

Malin-A
0

jag har bara haft röd/brunt brunt och blondt =D

AnneN
0

Va?! Fegar ni?? Haha jag är modig och törs färga håret alla de möjliga färger *retas*

_**/Mvh Anne

Liss
0

jag har typ haft röd, blont, brun i alla nyanser, gult, rosa, blå, svart, orange, lila.. hum.. aa tror de var det.

AnneN
0

Haha äntligen nån mer än jag som står ut ur mängden

_**/Mvh Anne

gejsa
0

Jo, men ni är ju unga. :)

AnneN
0

Va blir man feg då man blir gammal??? Då ska jag inte bli nå äldre!!Räcka ut tungan

_**/Mvh Anne

gejsa
0

Inte feg men klokare. haha

AnneN
0

Hahaha är det det man blir… Vill inte!!! *envis*

Håller med Peter Pan - I´ll never grow up

_**/Mvh Anne

gejsa
0

haha spelar ingen roll hur mycket du än kämpar så blir du det ändå. *fniss* Men du kan göra som jag, behålla det barnsliga i dig ändå.

Alex
0

Jag vill inte heller växa upp. ^^ Tänker ha tre födelsedagar till, sen lägger jag ner det. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Haha när ska du sluta fylla år då?

Liss
0

haha.. jaa men inte har jag haft grön med vilja iaf:P men de var kul att ha lila.. de var snyggt. blont passa jag inte alls i.. inte orange heller och absolut inte blå:P men men.. man måste ju testa. Har man inte testat vet man inte.. och klokhet tror jag inte de handlar om.. :)

gejsa
0

Nej, det blir du senare lis. haha

Vinthunden
0

gejsa: Ja det är så sant, som det är sagt. Msn blir klokare med åren. Men behöver inte bli tråkigare utan kan behålla glädjen och barnasinnet litet iallafall.

Jag var också ung en gång, tro´t eller ej. Och jag experimenterade med massor av olika färger i mitt hår. Nu bättrar jag bara på det naturen gav mig från början, för att jag inte tycker om de gråa. Men en del klär i de grå stråna. Så om det hade klätt mej, så hade jag låtit det vara. Men jag får dem runt tinningarna, Det tycker jag inte är snygt. Strimmor hade jag låtit vara som de var. Men det får jag minsann inte. Blir grå på "herrars vis" jag. Hm.

gejsa
0

Precis vinthunden. Jag har också färgat det flera ggr när jag var ung. Nu tycker jag det är snyggt med lite grått.

Lotta
0

Jag har experimenterat med mitt hår så min mamma sa alltid att jag skulle tappa det en vacker dag Skrattande

Min frissa sa åt mig sist att hon ville göra en hårförlängning och göra småflätor i olika nyanser i det…men då ballade jag ur lite, tycker jag är lite för gammal nu Oskyldig

AnneN
0

Man blir aldrig för gammal!!!

_**/Mvh Anne

Liss
0

haha.. de vore ju skit coolt:)
Min mamma har aldrig någonsin färgat sitt hår när hon var yngre.. men nu har hon färgat blonda slingor åtminstonde. Hon har också långt hår (äkta:P) så folk tror ofta hon är 40 eller yngre.. lite läskigt att ha en så ung mor;P

Jag skulle vilja ha riktigt rött i breda slingor i mitt mörkbruna hår. Tycker de är skit snyggt. Men rött blir oftast rosa eller bara blaskigt blekt efter så lite tid. Så vill ha hårförlägningar i just rött som man kan sätta i.. men de är så förbannat dyrt. Nu börjar min längd bli bättre iaf:) De i nacken når ner till axlarna iaf hehe..

Vinthunden
0

Lis1: Ja, det finns ingenting som säger att bara för att man blir "tantis" måste man också klippa håret och krulla det i tantkrull. Det var så förr i tiden. Hm.

Jag är ju en tantis på 50 bast och jag har hår som når nedanför axlarna. Och (utan att skryta, men sträcker stolt på mig) många tror att jag är betydligt yngre.

Lotta
0

Det är samma här, alla tror att jag är yngre, och det kan man vara glad över. Det är väl därför frissan vill fixa det så, känner henne sen länge…en yngre tjej (30 år). Men det är väl något man lär tänka över, jag klippte av mig mitt långa hår förra året för jag ville ha en busigare frisyr. Men jag är ju så knäpp har jag långt vill jag ha kort och tvärsom Oskyldig

*viskar* Vintis ska vi ut och slå klackarna i taket och kolla in 25 åriga snyggingar *ASG* Hemlis

Liss
0

haha sådär är jag med:P vill ha kort när jag har långt och nu när jag har kort vill jag ha långt.

Jo min mamma fyller 50 år nästa år.. och hon blir ju skit glad när folk frågar om hon är 39 osv:P hon skryter en hel del om de till mig kan jag tala om;) men de vore som sagt rätt läskigt att ha en sån ung mamma när jag är 20:P
Neeh håller me.. tycker inte heller man måste ha kort hår för att man blir äldre.. tycker alla har så nu, tråkigt. Min mormor klagade hela tiden på mamma att hon hade långt hår " de ska man inte ha när man börjar bli gammal":P tss

Vinthunden
0

Lotta: Ja, det låter helspännande. Vet du några bra "jaktmarker"? :-P

gejsa
0

haha jag har också långt hår och är 48 år. Snart hoppas jag att jag når ner till midjan igen.

Vinthunden
0

gejsa: Det är mitt mål också. Hår till midjan. Jag hade det när jag var ung. men alla blonderingar och andra färgningar förstörde håret så småningom. Det blev torrt och risigt och jag klipppte det en bit.

Ibland känns det som om jag inte orkar med min man, det är både långt och tjockt numera. Men då har jag det i knut eller hästsvans några dagar, för jag vägrar klippa det fast jag känner mig less. Som ex.vis när det blåser, och håret envisas med att flyga runt ansiktet på mig och jag har glömt snodde hemma. Fy vad jag svär då.

gejsa
0

Haha precis som jag då. Fast jag har alltid haft tjockt hår och så. Klippte det en gång kort för att jag var gammal tyckte jag. Men nu håller jag på att låta det bli långt igen. Va fasen långt hår har inte med åldern att göra ju. *fniss*

Lotta
0

Psssst vintisen kom du till gävle så ska vi nog hitta dom bästa ställena….jag luktar mig till dom, men du får tämja dom så fixar vi resten tillsammans Hemlis

gejsa
0

Haha nu känner jag mig riktigt trög Lotta. Vem ska ni tämja?

Alex
0

#89 25-åriga snyggingar ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

gejsa
0

Jasså, jag fattade inget. *ler*

Vinthunden
0

Lotta: ASG ja, det är bara att gå efter doften av feromoner så hittar vi de goaste godingarna. hehe. Jag får ta med mig litet vin och räkor i ryggsäcken så att jag kan tämja dem och belöna deras goda uppförande sedan när de gör rätt. :-D

gejsa
0

Haha räkorna kommer att leda dig fel då. ÖL vill dessa ungdomar ha. haha

Vinthunden
0

gejsa: Hm, öh, blandade ihop dem med mogna män. Jaja, det får bli öl då. ehe. Guuud vad jag känner mej gammal nu. Vin och räker va`!! uh :-P

Liss
0

ehm? jag är dock 20år och jag vill hellre ha vin och räkor?:P

Alex
0

Jag är 18 och tar hellre öl, och de flesta jag känner i 20-25 års åldern föredrar öl också..;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vinthunden
0

Lis1: Ja, du ja, men nu talar vi om hingstar, unga feromonstinna 25-åringar som bara går igång på öl. De fnyser nog åt vin och räkor. Eller heter det testosteronstinna det dom är dom häringa pöjkar ´a?

Bäst att färga håret litet innan jag åker till Gävle förresten.

Vad tror ni, gillar de blondiner bättre än mörkhåriga mogna kvinnor?

AnneN
0

jaha ja jag är snart 26 och gillar varken vin, räkor eller öl =P

_**/Mvh Anne

gejsa
0

haha jag är 48 år och har aldrig gillat vin. har nog inte med åldern att göra. Eller vad tror ni? hihi

Lotta
0

Vintisen vi lär nog ta med oss Gejsa också….öl finns i mitt kylskåp så vi skippar räkorna, men vi måste ju ha nått som vi kan använda utan att dom blir askalas… annars har vi ju ingen användning av dom Räcka ut tungan

Vinthunden
0

Lotta: Chips! Det är svaret på allt! Chips och öl. Det lever dom på dessa adonisar.

gejsa
0

Men….. chips och öl ääääälskar ju jag. Då sätter jag mig nog ner och dricker ölen och äter chipsen själv. Vill inte bjuda några lammkött på detta goda. :)

Vinthunden
0

gejsa: Men tänk på vad du får i stället för chips och öl.

Fast hmmm, när jag tänker efter så vill inte jag heller ha någon adonis, om jag få rvälja mellan det och chips och öl. Mumms. Plocka fram godiset nu då gejsa, jag är på väg. ´grenslar kvasten´

Lotta
0

Nämen Gejsa då kan vi ju inte ta med dig, vi ska ju ragga 25 åringar…och uten öl och chips lär vi ju inte kunna tämja dom =) Vintisen nu lär du ta ett snack med Gejsa det här går ju inte =D

gejsa
0

Haha vintisen är redan på väg till mig. Du blir själv med dom. Bra va!!! Haha

Skynda dig är så sugen nu.

Vinthunden
0

Lotta: Strunta i adonisarna, häng med till gejsa och festa istället!

gejsa: Jag landar snart. Har du en skorsten, så att jag kan ta den vägen, eller måste jag flyga in genom fönstret?

gejsa
0

Hihi jag har två skorstenar så landa på du. hihi

Men du, ta inte huset bredvid vårt där är skorstenen igentäppt. *fniss*

Vinthunden
0

Ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! Faaan oXå! Åh mitt huvuuuuuud!! Ajajaja! Varför sa du inget innan? Alla hus ser ju likadana ut i mörkret! Åhhhh, ´var är min kvast nu då? mummelmummel gruff´

Lotta
0

Vaaaa men Vintisen kunde du inte plockat upp mig på kvasten innan du for iväg? Eller det kanske var tur…låter nästan som det är fyllekörning på G Flört

Vinthunden
0

Lotta: Ja, jag hade ju bara e n flaska vin, så jag blev ju bara full i det ena benet. ´kvasten, kvasten, var tusan tog kvasten vägen hrmpf´

gejsa
0

Haha du måste vara någon annanstans. Jag sprang ut och såg inget. Du kanske åkte åt fel håll?

Vinthunden
0

gejsa: Åh, neeej! Men var ä r jag då?

gejsa
0

Hihi ja, var du är det har jag ingen aaaaning om. Ta en öl till så kanske det klarnar.

Vinthunden
0

gejsa: Jag får väl göra det. ´klättrar upp på takåsen, var den nu är och tittar ut över den främmande staden, sprättar stillsamt en öl och kikar ut över skorstenarna med drömmande blick´

gejsa
0

Ja, nu förstår jag. Du kan omöjligtvis vara i närheten av mitt hus. Jag bor helt ensligt utan grannar så i stan är jag inte. *ler*

Vinthunden
0

gejsa: Jaha, det borde jag ha kunnat räkna ut. Jag är stadsmänniska, så hur sjutton ska jag kunna hitta till en skogsmulle då, tror du? (hick) Men jag sitter så bra här på takåsen, och förresten så försvann kvasten, så jag får sitta här tills den kommer tillbaka. Den har väl hittat något skoj. Fortsätter locka på den…..´kvaaaastiiis, komsimomsitillmammsi`

gejsa
0

Hihi ja, jag trodde att ni hade fattat att jag är en bondmora. fniss och dom bor ju bara på landet vet du.

Vi får väl se när du kommer då. :)

Vinthunden
0

gejsa: In time, in time…hehe ´hick`

gejsa
0

Ska jag vara ärlig så tror jag aldrig du hittar till mig. Du börjar bli för onykter nu. hick

gejsa
0

Låna den här och önska dig något så får vi se om det blir så.

är anden där så får du nog det du önskar dig.

Vinthunden
0

gejsa: Tack. Ja, hm, då ska vi se…..gnuggagnugga……….

gejsa
0

Hihi hoppas du önskar dig hem igen nu. Är så trött att jag inte orkar dricka någon öl. Lotta har redan kojat också nu så det blir inte lika kul då tror jag. Natti natti

Vinthunden
0

gejsa: Hm, ingen ande, men nu har jag putsat upp kannan åt dej, så du får tillbaks den. hehe

gejsa
0

Tack det var liksom det som var meningen. Jag lurade dig allt. hihi

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.