OT Dumma HIF
Nu har jag suttit med fötterna i fotbad, framför datorn i lite över 2 h. De ser ut som russin och kommer nog aldrig bli normala igen. Men de är åtminstonde rena. 

Haha, så kan det gå ;-)

Ha,ha vad många det börjar bli som skyller på HIF nu för tiden.
haha ja rena fötter lär du ha.. o lena lär dom bli också =)
Nu igen Zebben!! *asg*
Jag tror du behöver åka bort o koppla av. Har inte hif en fond för folk med störda beteenden?

Isf skulle HiF bli väldigt fattigt för jag tror dom flesta av oss har stördabeteenden
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Då vill jag utnyttja det! För att köpa ett filter så jag inte blir smittad utav Er tantisar via tangentbordet när jag är inne på HIF. För innan HIF var jag inte sån här…… 

Hörre Zebben…
vad är det för FEL på oss TANTISAR…din lilla råtta…komma med falska påståenden och säga att det är FEL på oss tanttisar…du är inte lite fräck du…..
Nä ooneeej…klart att Zebben alltid har varit guds bästa tösabit…
varför tror inte vi på dig Zebben?
Nästa gång d sitter med fötterna i fotbas, så kan du gurgla munnen med såp vatten! *fnys!*
#6 Akta dig du! Du är på gränsen att bli tantis. (Om du nu skulle klara inträdesprovet) *visslar*

# 8
Kerstin…
jag tror inte hon gör det *visslar lite tillsammans med dig*
hon är och förblir en brud med russin-fötter! 

haha, men då har du åtminstone rena fötter, precis som du sa. Så överskriften borde vara Underbara HIF :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hahaha russinfötter…jag springer igenom strålarna i duschen för att hinna ut till datorn och hif, så här hinner man knappt bli blöt ens. Snacka om beroende =)

#11# Hihi knappt ens ren ju. haha
Näpp…Bättre lite skitig och hinna sitta 5 minuter extra vid datorn *fniss* Usch vad jag överdriver!!!!

Nehej, överdriver du? Deeeet hade jag inte en aaaaning om. Trodde att du gjorde så ju. *fniss*
Mjaaa lite parfym gör ju alltid susen har jag hört *fniss*

Parfym!!! Nej, tvi vale. Det får du inte ta på dig om du kommer hit. jag är allergisk mot parfym och starka dofter. Då får jag migrän. Så du får allt tvätta dig med tvål innan du kommer. :)