Kika på min lilla varg! ;)
Eros (och matte) ylar ? 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Yla!? Det låter ju snarare som en ko. 
*asg*
Min syster var tvungen att gå in i ett annat rum och lägga sig på golvet och skratta ;) När jag spelade in :D
hahaha va roligt d lät.. Lusse ligger bakom mig o tittade upp när jag lyssnade.. han undra väl va d va som lät =D
Vi satt och tittade på filmer med vargar här på datorn, syrran och jag. Eros satt först och höll på att vrida huvudet ur led och efter ett tag stämde han in i deras sång. Ni förstår ju hur fulla i skratt vi blev och jag var tvungen att föreviga honom :)

Hihi vad gulligt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
haha.. han fullföljer ju inte ylandet.. så de låter faktist som ett mu:P ecko undra också vad tusan de var:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
roligt! Min katt blev LIVRÄDD och sprang runt i hela lägenheten i alla rum och kollade om han hittade hunden som lät så konstigt..*he he* (stackars kissen)
#6 Haha nej. Men han höll ut längre några gånger tidigare. Men va sjutton, det är första gången jag hör honom yla så han behöver väl lite träning! ;)
#7 Haha, ingen fara kissen, va ju bara en knasig hund ;)
hihi.. jaa de är ju en framgång att han låter som en ko än så länge:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#8 nu har lilla Näskatten lugnat ner sig..Lustigt att min hund inte brydde sig om lilla vargen 
*ASG* Skorpan har undersökt datorn i 5 minuter och har fortfarande inte fattat vart ljudet kommer ifrån…öronen fladdrar åt alla håll och kanter *ASG*