Inez nya sling! :D
Super glad!! Efter mer 1 månads vänta på just den här sling väskan så är den här!! :D
Tittat på massa andra men många såg så löjliga ut eller inte alls säker på kvalité osv… Men den här var över mina förväntningar :)
Kollat på sling väskor mest för mina långa fotorundor :)
Kan säga i förväg ja hon ska få gå ;) Men jag har de som ett bra alternativ ifall vi kanske kör lite väl länge eller snabb takt. Ett alternativ helt enkelt :)
Kan vara bra när man ska åka till stan också… den är så himla enkel och lätt att ha med sig :) Helt klart värt det! :) Efter den här bilden blev tagen så började hon nästan somna i väskan xD
Ser bra ut :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Snyggt! :)
Vad kostade den? Var beställde du den? 🙂
Tack :D
Ja verkligen :D
303 kr med frakt från Mitthusdjur.se :)
Kan säga att jag bad de ta in den i sortimentet därför väntade jag så länge ;)
Antingen är jag blind eller så är jag blind men jag hittar den varken under väskor eller burar… 😕
Tror du får fråga efter den.. jag fick en speciel länk för att köpa den då jag hade väntat så länge, de har inte hunnit tagit kort in till sortimentet
ok! Tack för snabbt svar till en desperat vill-ha-sling-person såhär mitt i natten… 😃
Kanon smart snygg o enkel :)
Hahah ja men den är gör bra! Sling är svårt att hitta tycker jag :S Lättare att hitta ryggsäckar men jag vill ha min hund framför mig XD
Ja :D