Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1257 ggr
[Bolten]
0

Back on track nättäcke

Någon som testat detta täcket? I så fall, använde du det som förebyggande eller för en känd skada? Funkade det? 

Här finns täcket för er som inte vet vad det är:

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=045557&deptid=196&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

reverse
0

Jag har nättäcket till min hund. Ärligt talat tror jag inte särskilt mycket på de där egenskaperna som det ¤keramiska¤ lagret påstås ha. Står en del flummigt på deras sida, men hittar inga faktiska undersökningar osv. Men! Jag ville ha ett tunt täcke att använda exempelvis efter träning och i bilen vintertid och jag tycker det har funkat utmärkt till detta. Loke älskar det, han ligger gärna med det på sig en extra stund efter att vi varit ute och kört en kall dag.

//Lina

[Bolten]
0

#1 De ser väldigt mysigt ut! Förstår bara inte hur de funkar, alltså förebyggande och hjälper läkning av skador :p

Lilllens
1

Tror att Back On Tracks grejer är ganska mycket hokus pokus😉

[Bolten]
0

#3 Känner också lite det.. Att ett täcke som är så billigt skulle läka skador och förebygga tycker jag känns för bra för att vara sant :p Säkert en skönt och bekvämt täcke och snyggt är de också men resten känns osanolikt :p

Lilllens
0

Precis :)