Gissa rasen- svår!
En variant på den populära leken "Gissa rasen", men här ska vi ha med misslyckade bilder (och jag vet att vi hundägare har hela datorn full med sådana).
Först ut: Vad är detta för ras?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Nope!
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Mig veterligen har du inte haft tillgång/möjlighet att fotografera min Leon i en bil. Återkommer med bildbevis, arkivet har jag på arbetsplatsens servrar.
Lik denna http://clubbergerdespyrenees.se/berger/galleribilder/g87stor.jpg Samma ras men Leon har korthårigt ansikte "face rase" och den röda tinen är mörkare.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Yorkshireterrier?
Briard?
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
#4 Ganska likt, men inte rätt! 😃
#3 & #5 Nope!
Bichon havanais, Lhasa apso, Shih tzu, Pekingese?
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
#7 Nope!
shih tzu…?
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#9 Nope!
Silky terrier?
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
#11 Nope, men det börjar bli varmt
Skyeterrier? 😃
~mikkan
#13 Nope!
Australisk Terrier? ._.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#15 Rätt!!!!!! Din tur.
Norfolk eller- norwishterrier?
"Lycka och jubel att äga en pudel!"