Hundträff i Dalarna!
Hej!
Jag bor i Vansbro och har två hundar, En liten och en stor. :)
Och jag tycker det skulle vara kul om någon/några som bor i Vansbro (eller åtminstone i Dalarna) skulle kunna fixa i ordning en liten "grupp" och typ göra massa kul saker tillsammans med hundarna! Och om det blir lyckat så kanske man kan bestämma någon dag i veckan/månaden som man träffas! :)
Och om man inte har hund men ändå vill vara med och bara mysa och leka med hundarna så är det också helt okej! :)
Är det någon här som bor i Dalarna? Och isf, Vad tycker du om det? Skulle du vilja vara med isf?
Jag kommer från Vansbro kommun men bor dock på Gotland i dagsläget. Jag skulle rekommendera att du frågar i gruppen "säljes/köpes/sökes/bortskänkes/bytes/mottages/doneras/0281 med omnejd" på Facebook eller kontaktar hunddagiset "Tassa in" i Järna då hon säkert har mycket kontakt med många hundmänniskor i kommunen. Annars kan du ju starta en egen grupp på Facebook! Lycka till! :)

Det ordnas hundträffar i Borlänge vet jag, oftast på Söndagar. Jättetrevligt och roligt för hundarna :-)
#1 Min farbror äger gruppen & Jag har praktiserat hos Emily på Tassa in, Så dom känner jag till ;)
Ska höra med Emily om hon har någonting på gång! :)
#2 Vem kan man ta kontakt med om det? :)
#3 Hoppas folk nappar på idén! Superbra både för hundar och ägare att göra saker tillsammans ju. :)
#4 Jo, Men precis! :)
Är intresserad.