ÖVERLYCKLIG!! mjölktänder
Åååå! Jag har varit så orolig för Inez mjölktänder längsfram(de små)
Köpt ben haft lekar m.m…. Och idag såg jag att de är bara 2 kvar ! :D De sitter jätte löst så de kommer nog åka ut vilken dag somhelst! Efter de så har hon tappat alla ! :D
Jag var hos vetrinären igår, och kollade tänderna. Om de är en vetrinären som gör de, men på djursjukhuset.
Dom sa att dom inte tappat innan dom är 1år så drar dom ut dom. För jag blev helt nojig utav ett av dina inlägg haha… Tror jag de va..
Hahahah ja jag var på g att ringa runt och om priser och tider hos vetrinärer …. tills jag träffade en annan som tittade in i Inez mun (jobbade deltid vet)
Hon sa då att vi kunde vänta då de var snart på väg ut… de skulle bara vara onödigt att söva för att dra dem när de skulle ut snart. XD
Härligt! :)
Själv var Molly i måndags och ryckte två små mjölktänder på underkäken längst fram, samt röntgade hela munnen för att se om det var någon mer tand som var tvungen att dras ut.. hon har cirka 4 mjölktänder kvar som kommer få sitta kvar för det är inga tänder under dom :) Men om 2 veckor ska hon tillbaka och skära/rycka loss två mjölktänder som har frakturer! Hua hua :D
Yahoo! Grattis!!
Det är så skönt när det bara löser sig med sånt där. Min valp tappade de där fram först, nu jobbar vi på kindtänder och huggisarna.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Akira är 5 mån och har tappat alla där uppe och där nere mellan "huggtänderna" och båda huggtändena där upp och 2 kind tänder :)