Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 504 ggr
Frida B
0

Sjuk, någon ide?

Jag är dödssjuk.. Jag har blivit smittad av min kära faders man-cold. Usch säger jag bara!

Och som på beställning måste jag vara hemma, vilket är dödstråkigt. Men har lite sällskap av hunden! Så, har ni någon ide på vad man kan göra när man är sjuk? Jag orkar typ gå till köket och tillbaka, sedan är jag helt slut haha!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Alexandra-S
0

Läsa hundböcker!! :D har jag gjort senaste dagarna, är också sjuk :(

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Frida B
0

#1 smart! Haha kan läsa igenom en bok jag har här hemma som har typ 400 sidor…

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Swadika
0

Lär dig alla raser :D haha nej då jag skojade bara, men jag ville bara skriva in ett krya på dig🙂🌺

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[AlexandraB]
0

Ligger själv och läser är också dödsförkyld. Läser om uppfostran för valpar just nu. Men jag kunde inte missa kennelbesöket idag så jag tvingade mig själv att orka dit. Men krya på dig 🤗🌺

mingman
0

Jag är också sjuk. Jag försöker så mycket det går att skrika olika kommandon till min sambo, typ "hämta en cola till mig! Hämta mat till mig! Ta ut valpen! Sluta spela, det låter!" och sånt. Nu är han inte hemma så jag har officiellt skittråkigt.

Har dock varit sjuk i flera dagar nu och funderar på att strunta i att världen snurrar så snart jag står upp. Sånt brukar dock sluta med att jag står med ett halvt ommöblerat rum i totalt kaos med en säng som står på diagonalen för att jag inte orkade lyfta mer när febern slår till …

Om du har lätt att bli smått besatt av saker, hitta någon rolig, bra och informativ hundblogg och läs igenom ALLT de någonsin skrivt, så har jag gjort med ett par stycken. Tyvärr finns det inte alltför många.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Frida B
0

#3 tyvärr kan jag redan de flesta… Mohaha 😃 tack 🌺

#4 vad roligt med kennelbesök! Krya på dig du med! 🌺

#5 haha en bra sysselsättning det med ;) krya!

Tittade nyss på en snyftfilm för sjuttioelfte gången… Ska förmodligen se på en till nu ^^

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lathundarna
2

Är ju ett ypperligt bra tillfälle att passivitetsträna sig själv 😎

Frida B
0

#7 haha det behövs nog, hunden är mycket bättre på det än vad jag är😉

_(f.d MelvinMimmiLufsen)