Haha, galning.. Har också varit sugen på en engelsk, men efter att jag träffade en fransk bulldogvalp på Din veterinär har jag börjat kolla på dem.. Helt underbart söta och verkar vara riktigt trevliga. Men nej, det kommer bli en OES ändå.. ;)
Hehe ok :) HAr inte sett en fransk på riktigt

När ska vi ut med voffarna i skogen förresten? :D (nej, elsa kommer inte äta upp hades… ;) )
På min killes jobb (jobbar på ett fik) kommer det alltid en bullis som heter Rudolf. HELT UNDERBAR!!!!! han får alltid vatten och en isglass när han är där. Så varje gång dom går förbi så drar han dit och vill in
. Envis som en åsna är han också, när han inte vill gå mera så sätter han sig bara och kan sitta där i evigheter
. Dom är helt underbara men vissa ser helt groteska ut tyvärr. Men någon gång skall jag ha en sådna och en MOPS!!!!!!!!

Jo, envisa är de. En kompis kompis hade en engelsk, som vägrade gå upp för en viss backe. Till slut fick han bära upp hunden för backen varje gång eftersom den bara vägrade. Den lade sig ner och låg där i en halvtimme och kollade på husse som att "tror du på det där själv?) innan han gav sig och bar den :P Kul med sådana hundar :D
Vi får ta skogen när vi har lite mer kontroll över monstret :)

bah, behövs ingen kontroll, finns stängsel och dörr, det räcker väl? ;)
Najje han ska komma om jag kallar på honom ju