Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
LĂ€st 965 ggr
[typellisch]
0

Ha en bra dag!

Hoppas ni alla fĂ„r en toppen dag! đŸŒș

SjÀlv ska jag vid lunch ta med mig Molly ut i skogen i en timme. Molly fÄr gÄ i lÄnglinan helt enkelt. Hon Àlskar att vara i skogen sÄ det kommer bli toppen! Hoppas jag inte gÄr vilse, haha.

Fridaaaa
0

Ska jag ha :D Ska till mina förÀldrar och morförÀldrar idag en svÀng bland annat :D

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[typellisch]
0

#1 Trevligt trevligt 🙂

mingman
1

Vi ska kanske pÄ valppromenad, men har inte helt bestÀmt Àn. Det Àr kl 13 i sÄ fall. Annars tar vi nog en ganska lugn dag, det har varit mycket i helgen för Fidel, sÄ han skulle inte mÄ dÄligt av en vilodag.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

joheck
2

Jag och vovvarna ska pĂ„ SM-final i hockey, den ni đŸ˜ŽJa fast vi fĂ„r ju inte komma in sĂ„ vi missar ju hela matchen, men vi ska trĂ€na sjĂ€lva utanför istĂ€llet. Mycket störningar och en massa miljötrĂ€ning. Oj sĂ„ trötta dom kommer bli^^

fridaas
1

Goddag! Idag har det blivit en 3kms runda med svÀrförÀldrarnas ena hund medan vi Àr hÀr nere. Han behöver aktiveras och motioneras en del dÄ han Àr som en tunna nu nÀr jaktsÀsongen Àr över. IkvÀll ska vi Àntligen Äka och hÀmta tillbaka vÄr hund som varit hos nÄgra kompisar under helgen, allt för att inte riskera att smitta ner svÀrförÀldrarnas hundar med noskvalster. Men hon har nog haft fullt upp dÀr hon Àr nu och lekt med en dobberman (han som smittade ner henne med noskvalster frÄn första början, sÄ bÄde behandlas nu). Men först blir det lunch och troligtvis en promenad till, fast med bÄde hundarna.

Med VĂ€nliga HĂ€lsningar Frida

Kolla gÀrna in Finntrolls HembrÀnneri pÄ facebook och instagram.

felzena
0

#4 ocksÄ mÄste du ju sjÀlvklart heja fram skellefteÄ AIK ikvÀll! ;-)

VĂ€rd pĂ„ jakthundar Medarbetare pĂ„ hundar
~Ju mer man ser av mÀnniskorna, desto mer uppskattar man sin hund~

JoannaLi
0

#6 JasÄ, Àr du ocksÄ SkellefteÄbo? DÀr ser man, nu vet jag tre (inklusive mig sjÀlv) hÀrifrÄn! :D

#4 SpÀnnande, lycka till!

joheck
0

#6 DÄ fÄr jag nog inte bo kvar hÀr sen >.<

#7 Jo fast jag kommer ju som sagt missa hela matchen istÀllet :P

JoannaLi
0

#8 Haha, men om du vĂ„gar heja pĂ„ SkellefteĂ„ nĂ€r du bor i LuleĂ„ Ă€r du nog vĂ€lkommen hit sen ^^ 

Jo, men, det kanske Àr mer givande/kanske till och med mer spÀnnande att miljötrÀna istÀllet för matchen. Facebook brukar ju explodera sÄ fort nÄgot hÀnder ÀndÄ, sÄ man behöver inte ens se matchen :D

LinaK
1

Hej svejs! SjĂ€lv har jag sovit fram till kl 13 ungefĂ€r dĂ„ jag jobbat natt. DĂ„ hade hundarna precis kommit in frĂ„n en lĂ„ngpromenad med husse. Åt lite frukost och sedan tog vi ut innekatten i selen en svĂ€ng. Om en stund ska vi Ă„ka in till samhĂ€llet och handla lite kĂ€k. Och fika hos svĂ€rmor :) hundarna fĂ„r stanna hemma sĂ„ lĂ€nge. Senare blir det nĂ„n god mat och lite filmtittande :) Trevlig dag allihopa!

// Lina - VÀrd pÄ Bichon Kolla gÀrna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

felzena
1

#7 Nej, kommer inte frÄn SkellefteÄ men kommer frÄn VÀsterbotten iallafall sÄ bor inte sÄ lÄngt dÀrifrÄn. Men har alltid haft SAIK nÀrmast hjÀrtat! :)

VĂ€rd pĂ„ jakthundar Medarbetare pĂ„ hundar
~Ju mer man ser av mÀnniskorna, desto mer uppskattar man sin hund~

joheck
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

VÀldigt lyckad vart trÀningen! Nu Àr dom sÄÄÄÄÄÄ trötta. Grattis till er SAIKare ocksÄ, jag bryr mig inte sÄ mycket om vem som vinner, fel lag bÄda tvÄ ;)

malinroth
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har jobbat idag men hade ganska kort pass sĂ„ jyckarna var ensamma frĂ„n 11-16. Sen var vi pĂ„ promenad i nĂ€rmare 1œh med en kompis och hennes jyckar.. Sen fick dom duscha av benen och mage/bröst dĂ„ dom blir sĂ„ himla skitiga.. och Ă€ndĂ„ Ă€r golvet som en sandlĂ„da mest hela tiden :P NĂ„ det Ă€r sĂ„nt man fĂ„r ta! Men den hĂ€r tiden pĂ„ Ă„ret Ă€r det lite jobbigt, bĂ„de hundarna och golven Ă€r omöjliga att hĂ„lla rena!  Annars har inte jyckarna gjort sĂ„ mycket speciellt idag faktist. Jag har busat med Dimma hĂ€r med hennes leksaker men sen har dom mest sovit. Jag har haft en hel del att ta tag i nĂ€r det gĂ€ller stĂ€dning och har Ă€ndĂ„ endel kvar, trĂ„kigt nog. 

Nu har vi varit ute pĂ„ kvĂ€llsrundan och jag ska krypa ner bredvid Dimma i sĂ€ngen/sandlĂ„dan :P 

Natti natt pĂ„ er allihopa! 

Dimma pÄ dagens promenix <3 Fotad av min kompis Malin :)