Ha en bra dag!
Jag hoppas ni alla får en super trevlig söndag idag!
Själv ska jag möta en rar tjej jag lärde känna här på hundar iFokus 😎 Molly och hennes hund ska få busa av sig lite, ska bara ge Molly tid att vänja sig med henne så ska det gå bra! Har gått bra förut och Molly har några få vänner hon en gång var rädda för.
Så… ha en toppen söndag 🌺

Detsamma till er, hoppas att ni får det roligt :-) Här hemma blir det inte så livat, Lilla Tösan håller fortfarande på att bo in sig så det blir att skrutta omkring på gården och kanske börja packa lite inför flytten :-)
Detsamma och hoppas ni får det trevligt. :)
Här är inget planerat, gubben min sluta jobbet klockan 05 i natt så han ligger och sover vilket också hunden nu gör efter sin morgon promenad så man får sitta lugnt och vackert framför datorn och inte störa. ;)
#1 Tack tack :).
Åh, har du bjudit på en bild än? :D
#2 Tack tack!
Haha, det är skönt att ta det lugnt med :).
God morgon!
Vi har en sån där dag då det känns som hela världen vill fika och äta middag med oss. I verkligheten ser det mer ut såhär;
Cirka kl 12 - sambons mamma här på fika. Hon skall även lämna saker som vi haft liggandes hos dem sedan semestern till Skåne över påsk.
Cirka 15 - kommer en tjej som går hundinstruktörsutbildning. De har som hemläxa att träna med valpar, så hon lånar Fidel och tränar med honom. Jag får filma, titta och utbyta erfarenheter. Mycket lärorikt.
16.30 ska vi vara hemma hos min farsgubbe och grilla för första gången denna säsong. Förhoppningsvis är hunden då så trött sedan träningen att han lägger sig i ett hörn och sover. Det brukar bli så.
Sedan är helgen slut, och en ny arbetsvecka stundar. Kanske hinner vi med en liten promenad på berget så han får springa av sig innan sambons mamma kommer. Men det beror på tiden, och min energi. Jag såg just att det snöade ute, vilket inte är till vår fördel.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
#4 Fullproppad dag :D Hoppas du får det bra och inte för ont i magen av all fika/mat 😇
Godmorgon allihopa! Nu på förmiddagen ska jag trötta ut Molle lite med olika nosaktiviteter, och sedan ska jag åka på min lilla kusins 1års-kalas :')
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#6 Myspys med kalas :)
#8 Mys :)
Min vän åkte nyss.. Molly kom så bra överens med hennes hund! Var riktigt härligt. Vi var ute i tre timmar (promenad och rastgården där vi stötte på fler hundar som Molly till slut vågade vara med) sammanlagt och imorgon ska jag faktiskt följa med henne upp till Värmland och stanna till torsdag :).