Hjälp oss hitta Gretel
Lägger in denna efterlyssning här med Hon har nu varit borta i 3 dyngju fler som hjälper till ju större changs är det att Gretel hittas snart
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Hoppas hon kommer tillrätta!
ja det hoppas vi alla :( varit ute i 3 dygn nu och det har varit minst 10 minus, hon har ju inte jätte mycket päls heller :(
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Håller tummar o tassar för att hon ska komme hem hel o frisk. Jag hoppas att hon ser till att visa sig fram till vänlig själ som kan hjälpa henne hem
Fortfarande ingen gretel :( å nu har det snöat konstant i 2 dagar :( senaste spårena dom såg efter henne i förgår va det blod i från tassarna så tramdynorna har garanterat tagit stryck nu :(
Hoppas hon hittas!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Usch då, hoppas någon åker dit och hjälper till att leta. Bor tyvärr alldeles för långt borta för att göra det själv. =(
Stackars lilla tjejen, hoppas hon hittas och mår bra trots vädret…..
~mikkan
hjärtat slår dubbla slag nu efter 32 dagar
Gretel fanns då i Bjärlandaskogen närmare Magra hållet.
Gretel hade riktningen på väg mot hemmet. Gretel såg ut att må bra och travade bara förbi den som såg henne. Rött stift utsatt på kartan för skogen där Gretel sågs.
Annelie Berg är på platsen med Zylvester och går hemåt i ett försök att locka Gretel närmare hemmet. HOPPAS HOPPAS ♥
Har följt det lite smått via facebook, vilken lycka att hon faktiskt setts vid liv!! skam den som ger sig
~mikkan
ja den lyckan är total =D man va nästan rädd att hon frusit ihjäl med tanke på att det varit över 20- ute
Gretel sågs för en stund sen i närheten av den byggnad där matstationen finns och där spår hittades 26 december. Gretel såg ut att må hur bra som helst och hon sprang över en åker och sen in i skogen.
Annelie Berg är på väg med Zylvester ♥
Kommer så väl ihåg en shar-ei som var borta i över 3 veckor mitt i vintern för en del år sedan. Den återfanns och mådde bra, så jag håller tummen även Gretel ska fångas in välmående.
Tyvärr måste jag tala om att Gretel ej är med oss mera. Hon har hittats riven av lodjur och ej överlevt och inte långt från hemmet R.I.P Gretel 😭
Sorgligt :(
13 Sorligt o höra.
Vila i frid lilla Gretel 🌺
Usch så tråkigt att höra 😕Vila i frid Gretel 🌈
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Oh, jag som hoppades så på att hon skulle få komma hem igen. Vila i frid 🌺
~mikkan
Vila i frid :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi va många som hoppades på att hon skulle komma hem, dom hitta henne ca 1 km hemifrån
Beklagar 😕🌺 Styrkekramar! ❤️
Åh, stackare!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!