Morgon på er!
God morgon på er 🙂
Kände att ett sådan här inlägg säkert kan vara roligt att ha då och då och inte bara massa diskussioner osv.
Vad har ni för planer idag? :)
Själv så kommer en vän över på besök med en present till mig, så vi ska fika och prata och bara umgås. Innan det ska jag ta en promenad med Molly vid 10.30 på en halvtimme för vädret är verkligen fint idag!
Sedan chilla och kanske plugga lite om jag kommer igång med det..
Inga planer alls faktiskt ^^, Är dunderförkyld, så blir bara 10 min promenader för Lillan och bus & aktivering i trädgården. Men hon bryr sig inte :) Så blir att vila upp sig :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Krya 🌺
Visst är det skönt när ens hund kan anpassa sig? :)
#2 Tack 🌺
Ja det är så himla skönt 🙂 Sedan är min sambo hemma men han är med förkyld så vi får turas om. Men nöjer sig med det lilla om vi är sjuka och ligger gärna i sängen/soffan med oss om hon får haha
Just nu är husse ute med hunden på en 1,5tim promenad och tränar henne i skvallerträning samtidigt, får se om han lyckas med det för han har aldrig tränat hunden i något tidigare annat än lite inkallning. Jag tyckte det var dags för honom att engagera sig i hunden så jag har gett han en "lista" på vad hon behöver träna mer på. ;)
Annars finns inga planer för idag, dagen tas som den kommer. :)
Godmorgon! 😃
Har inte så mycket inplanerat för idag. Vädret är på topp till hundarnas stora glädje 😉
~mikkan
#3 Sen jag skaffade hund så bunkrade jag upp med handsprit, haha. Då jag är själv att ha hand om Molly så har jag inte tid att vara sjuk liksom. Har varit det en gång och då anpassade hon sig bra som tur var men att bara gå ut på promenader (bor i lägenhet rätt centralt) var en pina!
Skola.. 😮
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#6 Handsprit hjälper dock inte när man praktiserar/jobbar på en förskola :) Baciller mm kommer ändå :) även på andra vis med. Vi harhandsprit också hemma :)
Ja det vore det ju, vi bor på landet så underlättar mycket :D Hade ordnat det på annat vis annars :)
#8 Kanske stämmer.. men det känns liiite bättre med handsprit dock, haha :).
#7 Skolan är bra dock ;), saknar den tiden.. hehe!
Har inte planerat något.. Ska till skolan 12.00 och slutar väl vid 15.00 ungefär. Ska gå på långpromenad när jag kommer hem och efter det bara slappa, titta på film.
#9 Ja det gör det :) Jag har i väskan eller bilen med mig :) Och finns på förskolorna med, men smittor sprids ändå :P
#9 nja… längtar tills jag kommer ut i arbetslivet ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Idag är jag ledig 🙂Och vi ska ikväll åka på vardagslydnadskurs. Så vi ska inte göra allt för ansträngande saker, så hon orkar koncentrera sig på kursen. Gå igenom lite utav de här hemma och på gårdsplan, men mest lite repetition.
Åka och handla lite nytt foder, och tugg. En ny rolig leksak 😃Förbereda lite träningsgodis.
Råttan har fått morronrundan på en halvtimme i solen och jag sitter i fikarummet på dagis. Dags för sonen att lära sig flyga solo vilket inte verkar vara nåra som helst problem, men oj vad jobbigt det är för en annan :Z När vi kommer hem ska kotten sova middag och då passar jag på och kör ett pass lydnad med råttan. Blir fokus på ställande + läggande idag. That's the plan så långt.