Vad ger ni för foder?
Ja som rubriken lyder: Vad ger ni för foder till era hundar?
Skriv gärna vad ni har för hundras också.
Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd,men är lite busig och lägger upp en iallafall 
Finns nog hundra såna här trådar. Men jag ger Vom og Hundemat och Standardt. Har en Boxer.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#1: Ok, gissade nästan på det 

äsh, spelar väl ingen roll om det finns flera :)
jag ger Nordic Special (färskfoder), ska dock gå över till nordic special spannmålsfritt. :)
Har en blandras.
Vom og hundemat, olde english bulldogge. :)
Standart får mina, jack russell terrier och welsh corgi cardigan :)
Min amstaff får james wellbeloved (lamm och ris) 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Royal Canin och jag har en Chinese Crested Hairless :).
Har en dvärgpudel och en dvärgpudel/phalene, båda äter Magnusson meat & biscuit.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Royal Canin (Junior) + ibland Bravo Färkfoder (biffar). Varierar smått.
Jag har en långhårig Collie på 7 månader!
Sajtvärd på Collie
Ger min kräsna siberian husky Fodax färskfoder. Han har på några månader fått bra trampdynor, tjockare päls, musklerna verkar växa snabbare? och det allra bästa: Han äääääälskar när det är matdags! :)
VoH valpfoder och Royal Canin valpfoder (som jag ska byta ut till Standart inom snar framtid) har en fransk bulldogg
/Malin, medarbetare på Bulldogg iFokus
Håller på att gå över från rc till Magnusson meat&biscuit. Har en staffordshire bullterrier på 1 år.
Vom och Hundemat - har lancashire heeler
Klass färskfoder och Doggy professional extra Valp lax och ris. Har en kräsen Shih-tzu tik på 4 år och en matglad Chinese Crested Powderpuff på 6 månader :) ! Doggy fodret ska bytas när jag kommer på vad vi ska byta till !
Barfar mina hundar :) Bolognese och Frise :)
Ger min Labrador Bozita Robur - Light and Sensitive :)
Vom og hundemat till min 2-åriga papillon(-blandning)
Vom og hundemat till alla tibbarna (spaniel) =)
Standardt - Amstaff utan stamtavla
Beneful (hoppas att snart kunna byta till Magnusson meat&biscuit) - Finsk Lapphund
Mvh Jenna
Har en bichon havanais-tik på 4 år som käkar Acana Ranchland och en bichon frisé hane på 14 år som äter Specific liver and kidney support som torrfoder. Sen får de Vom og Hundemat några gånger i veckan som jag blandar med lite rivna morötter :)
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Min schäferhane på snart tre år har länge ätit Eukanuba Everyday, men eftersom han frenetiskt har kliat/bitit/slickat sig på tassarna så har jag nyligen bytt till Eukanuba Sensetive Skin. Gick hem kan jag säga :) Men om det hjälper mot kliandet återstår bara att se!
Taste of the wild. Har en Jämthund/Coonhound mix.
Jag ska dock byta till Standart =)