Slicka på stolpe
Hugo fick igår för sig att prova hur det känns att slicka på en lyktstolpe.
Han var lös och jag hörde att han gnällde efteråt och såg att han slickade sig om munnen men tänkte inte mer på det. Idag såg jag att han har sår på tungan. Ser ut som om första hudlagret (har man hud på tungan?) är avskrapat. Behöver jag oroa mig? 
Nu när jag läser mitt inlägg igen inser jag hur fånigt det låter, haha. Jag är lite nojjig.
Jäklar det har jag inte tänkt på! Min hane luktar gärna på kissfläckar med tungan… Om det är farligt har jag ingen aning om. Om det var min hund och han inte hade ont dan efter och det inte såg inflamerat ut hade jag nog låtit det vara bara. Kanske ringt och kollat med en veterinär. Just tungan känns ju lite knepig att plåstra om 
2 det gör även våran ena tik det är för att få upp lukten bättre och även slickar på vissa kissfläckar. Sen flåsar dom lite för att få fram alla aromer
Jag antar att det var just detta som var boven för lilla Hugo med men råka väl fastna lite med tungan på stolpen 
Kanske var otydlig, men han slickade och fastnade med tungan såklart, som man brukar göra om man slickar på stolpar