doggy moms??
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Allså jag förstår om man älskar sin hund! Och jag bryr mig inget om hunden mår bra !
Men personligen så tycker jag det finns en gräns iaf… Det finns en serie som har börjat som handlar om doggy moms i New York.. tänk sex and the city fast massa hund glamor ? XD
Vad tycker ni om detta ?
Film 2
Film 3
Haha näää….att klä ut hundar och vara deras "mamma" är inget för mig…gillar hundar som gör det dom är menade för. 
~mikkan
En sak till jag vill fråga om!
Detta! Kunde inte hitta klippet jag såg men de pratade med hon som håller i detta.. och det är som en helt vanlig djuraffär minus tea cup! Tycker det är hemskt att de bara avlar här för att få så små som möjligt… hon sa till och med :
The smaller the better….
Haha, jag trodde det va svenska och alltså moms som i skatt
. Men det handla ju om något helt annat!
Så länge hunden inte lider så bryr jag mig inte vad folk klär eller gör med sina hundar. Sen är ju frågan hur man märker att hunden lider av det? Men det är väl kanske en annan diskussion.
När det kommer till teacup-hundarna så tycker jag bara att det är helt sjukt! Vet inte riktigt vad mer jag kan säga. Jag vill bara gråta när jag ser hundarna i länken. Varför!?! Nä jag har ingen förståelse alls för "tecup-avel".
….
Tycker det är sjukt. Låt hundar få vara hundar. Vill man ha nånting att bära omkring på och klä ut kan man väl köpa en docka.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Sjukt, inte konstigt att de behöver en avart som cm där som talar om för folk att hundar inte är människor.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Nej men usch, fy f*n vad vidrigt… Det där är ju inte humant…
Man blir ju mörkrädd.
#4 valparna är helt klart söta, men jag skulle aldrig någonsinn stödja en sådan avel! ;( Vem vet vilka hälsoproblem som de där stackars hundarna har!
gah, vem har kläder på en pomeranian med en sådan päls INNOMHUS?! :O när de flämtar!!
tycker det är sjukt men ändå så underhållande :P tycker det är roligt att sitta och titta på för man slutar aldrig förvånas!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Håller med #7
Låt djur få vara djur, fy va hemskt och nedlåtande det ser ut för djuren
Att enbart köpa en levande varelse bara för att klä ut den? Ursh!
Gammal träd ja vet men ja kan inte låta bli att komma med en åsikt!
Ang teacupe hundarna. Om man nu är så korkad så man inte ser själv att hundarna ser helt sjuka ut så är de bara att googla lite. Hundarnas organ får inte plats i kroppen så de utvecklas inte ordentligt. Deras hjärnor likaså. De flesta dör inom några veckor och deras ben är ofta mycket sköra.
Kollar man på hundarna som finns via länken kan jag faktiskt inte alls förstå hur någon som tycker om hundar kan tycka dessa små stackars varelser är vackra/söta de ser ju inte kloka ut :S Chihuhua, malteser, mopsar, pudlar, pommar mm är ju redan små. De går att bära men de klarar också av att vara hundar ( om aveln är seriös ).
Det läskiga är ju dessutom att termen teacup dog idag är någon man använder sig av. Framförallt då i USA men även här i svergie. Det finns inget som heter teacup chihuhua tex de bara en väldigt liten och ofta sjuk valp. Denna valp kan ha två syskon som är normalstora och friska men ändå får uppfödaren mer för den lilla valpen för den är söt. Detta fattade ju uppfödare / valpfabrikerna fort och vips blev det populärt att äga en hund som är mycket mindre än vad rasstandarden säger.
Finns inte en seriös hundälskare som skulle stödja detta helvetespåhitt utan dessa hundar är till får såna människor som kvinnorna i serien som saknar allt vad vett heter enligt mig!
varför ha kläder på en pom? seriöst det behövs inte
Vad alla dessa småhundar ska behöva råka illa ut.. Oavsett om hunden är pytteliten eller jättestor så härstammar den från vargen,, ett vilt rovdjur och ingen legally-blond film!!! Och har såklart sina behov därefter…
Sånna där människor älskar inte hundar, de älskar sig själva. J*vla egofixerade bimbobrudar, jag blir himla ledsen!!
Mitt hjärta klappar verkligen för alla dessa småhundar
<3
.