Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 6240 ggr
linda88
8

Bilder Grupp 7 hundar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ju sett att de finns grupp bildtrådar så självklart måste vi ha en för den grupp som enligt mig har de vackraste hundarna, grupp 7.

Massor fina hundar som inte ses så ofta i vardagen eftersom det är arbetande raser som kräver en hel del aktivering och helst då jakt.

Börjar med min egen grupp 7 hund, en av de "vanligare" raserna - Irländsk röd setter.

monstermash
0

#0 - Kul intiativ med denna bildtråden! Vad fin hund du har, irländska röda settrar är så fina! :) Har en släkting som har haft två stycken.

Merlina
2

Ståtlig hund! Kul tråd och intressant för mig som går i hundköpetankar.Hoppas många kommer att presentera sina raserGlad

linda88
1

Får väll bidra med en till ras, dock en dålig bild men de är ju bättre än inget ;)

En engelsk setter som leker med min Norma ( som är på bild i första inlägget ) ja o så blev de ju en liten Pudel 8 GRUPP 9 ) med på köpet ^^

linda88
3

Går bra att fota hund när Perry vill vara med överallt. Så går de när man köper en ras som är mer som en liten hund ;)

Dött här, finns de inga fler grupp 7 hundar. Inte vara blyga!

sasha_setter
2

Detta är Sasha, en fyraårig Irländsk Setter. Hon älskar att mysa och busa!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

sasha_setter
3

En till bild! Sasha och hennes kompis Ella! Det är creative commons bilderna så man får ta dem om man har kvar mitt namn på!;)

linda88
0

Så söt men hon ser så liten ut :P Hur hög är hon och vart komemr hon ifrån?

sasha_setter
0

Hon är väldigt liten… Hon är ungefär 60 cm (vet inte exakt mätte nu med linjal…😅) Hon kommer ifrån Discoverys kennel, hennes pappa heter Don't blame me (Chippen)!

sasha_setter
0

En bild till;)

Frida B
3

En gordonsetter :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

sasha_setter
0

Vad söt!

linda88
0

Ååå Chippen de är en snygg herre. Kul med en Discovery hund. Min första setter Lola - Discovery´s Hope For A Kiss kom därifrån. Fick tyvärr ta bort henne när hon var 11 månader pga förstorat hjärta :(

jgs09001
3

En korthårig Vorsteh

[trabajo]
1

Engelsk Setter. Tyvärr har jag datorn med dåliga mobilbilder, synd. På den andra har jag mycket bättre bilder :/

[trabajo]
1

Samma hund som på bilden ovan, lilla sötnosen :D

[trabajo]
1

Återigen en dålig mobilbild, men här är hon igen :D

Kalli
2

En gammal bild och hon finns tyvärr inte längre kvar hos oss mer än som ett kärt minne.