Liten blir stor
Min Weasly, som för första gången dök upp i en tråd i somras har vuxit upp och blivit en stor kille, snart hela 8 månader gammal!
Pojken har precis fått sin päls nedrakad och oj som han njuter!
Am cockerspaniel/papillon

'

blandade bilder från vintern 2012-2013
Visst ser han liten ut som kortklippt?! 
Gud vilken söt kille!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
kul att det blir sån skillnad :) ser nästan ut som två olika hundar ;)
söting i alla fall :)
Fina bilder och supersöt hund. Har ni några planer för honom? :)
Har han några drag från papillonen?
Otroligt fina bilder o mycket söt hund
Skulle inte gissa att det var papillon i honom o det är någ en rätt ovanlig blaning 
Oj vad söt han är alltså
Men jag ser heller inget av papillonen i honom 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#1 Oh, han tackar och bockar! :)
#2 Ja verkligen! Var svårt att vänja av sig från så långhårig hund till en liten ''nakenfis''! 
#3 Oh vi tackar så mycket! :) Jadå, planen är drag och lite hjälp, lite terapi hund ska det bli av honom! ta upp saker som tappas, hjälpa till, torka golvet med en trasa osv, mest för kul och i framtiden vet man ju inte vad det blir! Även agility ska vi köra :)
Drag från papillonen är på insidan helt klart, lite vaktighet kan dyka fram och tuffingen ska självklart alltid ha sista ordet.
Han har en väldigt mjuk utsida som är som en grov kontrast mot hans riktigt tuffa och rebelliska inre. Så jovisst är han papillon i sin näästan fulla makt - på insidan 
#4 Vi tackar så hemskt mycket!
nej, på utsidan syns det knappt alls, bara nosen som är lite mindre formad som amris och kroppsformen är lite mer smäcker! :)
#5 Han tackar så mycket! :D
#6 Oh han tackar så mycket för alla fina kommentarer! Ja pälsen krävde en hel del, väldigt fin var den men detta är mycket bättre :)
Åhh vad söt han är :)
# Han tackar så hemskt mycket! :D
Glömde ju säga att jag verkligen gillar den femte bilden, den borde du förstora upp för den är jätte fin :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#10 Tack! Älskar den också, ska nog printas ut och bli en tavla :)