Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1857 ggr
Praefatio
0

Hemliga Tomten 2012 - julklapparna!

Nu är julafton över och de som fått sina klappar har förhoppningsvis öppnat dem! Vad fick ni? Bilder hade varit roligt!

Skrattande

Vi låter helt bli att diskutera/nämna alla som inte fått några klappar här, det gör vi i den andra tråden istället. Den här vill jag hålla positiv!

Swadika
0

Vi har inte öppnat vår än, ska göra det när vi kommer hem :D (vill mest skriva i tråden så jag kommer ihåg att ladda upp bilder)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Killen
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack michaela-n ( och Hugo) för julklappen :-) Linus spanade in den här:

kissmekate.blogg.se

Killen
4

Bättre bild på själva julklapparna:

kissmekate.blogg.se

Michaela-N
8

Vi fick ett gosedjur, tror det ska föreställa ett lejon, av lilla jag på iFokus! Tackar så mycket för presenten. Den har använts så flitigt att Hugo lyckats bita av ena ögat på den…

thilda-
0

har tyvärr inga bilder.. men den ena av akillez leksaker blev slaktad ganska så snabbt (innehöll pipleksak vilket som han äääälskar) så den fick sätta livet till :D tyvärr hehe den andra har vi lagt undan så han har till ett annat tillfälle :)

lilla jag
2

#4 Glad att lilla Hugo gillar den! Bella och Trixi lyckades få tag i den innan jag packade ner den så det kan vara lite lukt ifrån dom på den ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

LinaK
2

Kanske ska säga vad jag fick i mitt paket: Ett paket dentasticks och en tuggring Skrattande Perfekt för min tugg-glada jack russell!

Tack så mycket ElinP för hundarnas julklapp, den uppskattas! Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Mia
2

Jag fick en kampleksak typ, den uppskattades väldigt mycket av lilla tjejen och två valptänder flög av tack vare den Flört

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

kodex
4

Nu är jag hemma och kan lägga in bilderna på mina vovvars fina julklappar! Fuskade faktiskt och öppnade dem den 23! Kunde inte vänta! Jag och hundarna tackar så ödmjukt för dessa fina julklappar och de är oerhört populära här hemma!

Här har Flora gått iväg med den ena julklappen :)

kodex
4

Här väntar de otåligt på att jag ska öppna dem! (de ville inte själva för det luktade ju inte godis…)

kodex
3

Här är Tilla med bävern! Verkar vara en leksak i himla fin kvalité! Jag undrar hur vår tomte kunde håklla sig inom budgeten…;)

P.S. Ignorera Tillas überläskiga ögon på bilden…

kodex
4

Här är Flora med den ena leksaken. En tomte i supermysigt material tycker vovvarna!

kodex
3

Och en sista bild på Flora, här med bävern ;)

Har ingen aning om vem denna hemliga tomte kan vara! Men vi tackar så mycket än en gång för klapparna!

Praefatio
0

#13 Vilka fina klappar! Din tomte var Killen.

DeniceP
2

Mitt paket innehöll ett paket med superfina jultuggben och en "boll" med päls och svans på, Minus tackar ödmjukast och hälsar att den "jäkeln" ska dö en plågsam död! Han kämpar på tappert, alltså uppskattades den! Eller så uppskattades den inte alls, haha!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

[Zipzee]
4

Vi fick en Busy Buddy Twist and Treat, en leksak utan stoppning och spannmålsfritt godis med tonfisksmak. Texas älskar sina julklappar och vi tackar så hemskt mycket för dem!

Jag tror att LinaK var vår tomte :)

LinaK
2

#16 Det kan vara så ;) kul att han gillade allt!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

nadilda
0

Idag kom jag hem ifrån kalmar och då fanns det en paket här hemma Skrattande Inte tomtens fel att det kom sent utan mitt!Skäms

Fint blinkande rosa halsband! Skrattande Ska lägga upp bilder sedan! Kan hälsa tomten att det passade bra!

Och jätte gulligt kort fick jag också! Jag klottrade bara ner en hälsning på en papperslappSkäms

Fridaaaa
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fick paketet hem idag! :D
Lillan blev superglad :) En pipleksaksgris :) plus ett ljus till matte ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tess86]
2

Här är vovvarna med sina julklappar. Jag tog en bild tillsammans med andra julklappar som de fick samma dag. Det är den röd/vit/rosa repknuten som de fick i julklappsbytet. Hundarna leker ganska ofta med den tillsammans. Idag tränade jag också in namnet på den ("knuten") med Tyri så att hon kan hämta den på kommando.

Hundarna tackar sin hemliga tomte så mycket för julklappen! Själv kan jag inte alls gissa vem den var ifrån.

[Tess86]
0

Det var kul att höra att klapparna från mina hundar hade kommit fram tidigt. Ett tag var jag rädd att den försvunnit på vägen. Jag hoppas att det kommer upp en bild på vovvarna som fick julklappen, det hade varit kul att se :)