Sthlm HUNDmässa
Vilka ska till Stockholm hundmässa i älvsjö 15-16 December?
Vad är dina förväntningar för årets mässa? Kanske ska ni tävla eller ställa ut? Eller stå i en rasmonter?
Jag själv kommer stå i SBK's monter och representera ungdom båda dagarna mellan 10-17. Sväng gärna förbi och säg hej!
Det blir mitt första år det här året. Jag ska ställa min mops och är riktigt nervös! Jag har inga förväntningar, billigt är väl den ända!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jag ska dit den 16th för att se alla pommarna som är anmälda! Och såklart handla lite osv ;)
Ska också vara med min uppföddare :)
Här är de två tidigare trådarna:
http://hundar.ifokus.se/discussions/5044f5e0d3b4fd026f001880-stockholms-hundmassa-2012
http://hundar.ifokus.se/discussions/508559e2d3b4fd42df000b52-sthlms-hundmassa-2012
Som jag redan skrivit där så ska jag dit båda dagarna, och hjälpa till i papillonmontern.

Vi är där båda dagarna, i huskymontern med Ego och Drífa.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Sitter i sheltiemontern båda dagarna med Lexie. Kom gärna förbi och säg hej! :)
Vill dit men har för långt att åka :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag ska "bara" ställa min ena hund och det blir junioren på söndagen, men båda hundarna följer med då den andra ska vara monterhund och pussa på folk
Vi ska alltså stå några timmar i rasmontern och ha trevligt.
Förväntningar har jag inga, men väl förhoppningar om att knipa en juniorvinnartitel - få se om vi lyckas eller inte
oavsett ska vi ha trevligt och träffa massor med härligt folk.
Jag ska dit och botanisera bland tillbehör samt kika lite på hundarna.
Min sheltiekille kommer att få följa med, som icke utställande hund, för att kika omkring.
Kommer bla finnas vid mopsringen och heja på #1. 
Är det din nyaste (minns inte namnet) som du tar med? Kanske kan fixa en träff då?
Haha. ;)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*