Samlingsklipp på Klenod
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh jag hittade världens underbaraste låt på youtube enligt mig. Så då satte jag ihop lite klipp på Klenod.
Lyssna och njuut av låten :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Väldigt fin låt och fina klipp på Klenod. Gillade slutet när hon skuttade runt på ängen. Såg härligt ut :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Superhärlig video på damen! Gulligt när hon åt glassen, mina hundar hade tuggat i sig den på 2 röda 
så fin låt och fina klenod!
Underbar video!
Hon verkar vara helt underbar din tjej :)
Hon är så himla fin!!
Vackra Klenod! Måste bara fråga om du har länken till låten? Den var ju underbar! :)
Vad använde du för program för att sätta ihop klippen förresten? :) Och hur är det med upphovsrätten på youtube egentligen, får man ta vilka låtar som helst?
Tack för de fina kommentarerna :)
#8 i alla videos som man lägger upp på youtube så måste man skriva om man inte själv har gjort låten eller videon i beskrivningen. t.ex i beskrivningen till denna videon har jag skrivit "I do not own any music in this video" om man inte gör det så har ja märkt att videon blockeras ganska snabbt. jag använder Moviemaker. det är jättelätt och smidigt :)
#7 jag hittade bara låten på youtube, så laddade jag ner den därifrån. här är den: någon slags adoptivvideo verkar det vara.
#9 Aaah I see :) blev sugen på att göra ett klipp med Valle nämligen. Då vet jag vad som gäller!
Jaha tack så mycket, den kommer jag lyssna mycket på :D
aawwwww, vad fint 
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Vilken mysig video! Hon ser ju bara för härlig ut när hon kommer springandes i full speta :D
Hah Klenod är ju bara för fin!! Så go när hon äter glass och man ser hur dregglet bara rinner :P
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Vilken otroligt fin hund du har..:)
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Hon är otroligt fin! Älskar klippet där hon springer i gräset, ben och läppar åt alla håll och kanter :D
Fin video! Nu blev jag sugen på att göra en video med Lillan :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Älskar detta klippet otroligt mycket! 
aaw, tack så mycket!! vad glad jag blir :D
Ååååh vilken sötnos :D
Life is like a book, you can't unwrite whats already been written, but you can start a new chapter!