Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1075 ggr
Sophie&Segra
0

När började era tikar löpa?

Ja.. Som frågan i rubriken lyder..

När började era tikar löpa första gången?

Såg ni några symptom innan löpet? I sånna fall vad/vilka? Hur lång tid innan löpet drog igång uppkom symptomen?

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Mysisa
0

Min tik hade sitt första löp när hon var 12 månader. Redan när hon var 7 månader så §örjade min hanhund markera att det var nåt p gång och när hon sen var 9-10 månader så fick hon ett förlöp, §lödde några dagar väldigt lite

minavitas.wix.com/kennel

joheck
0

Första löpet är jag inte helt hundra på då hon inte bodde hos mig. Andra löpet var dock vid 13 månader, direkt hon kom till mig.

[Forest]
0

Trots att vi har småhundar här så var de sena att komma i sina första löp. Enja om jag inte minns helt fel löpte när hon var 1 år nästan exakt Donna var 14 månader o det är väldigt sent.

malinroth
0

Nelly var 6månsder. Jag tycker det var tidigt då hon inte är av så liten ras, irish softcoated wheaten terrier. Jag var inte alls beredd på att hon redan skulle börja löpa så jag hade inte uppmärksammat några tecken alls på att det var på G.

[RMSLiners]
0

7 månader.

Indira
0

9 månader

Misarn
0

Alice var ganska tidig med sitt första löp då hon var 6 månader gammal, 1-2 veckor före började hon bli lite nedstämd,försiktig och lite orolig men endå fortfarande den glada Alice. Det är svårt att säga precis hur hon blev men visst märkte man en skillnad. Hon blev inte lika kontaktbar men ville vara så nära oss som möjligt och gosa och bli klappad och gullad med. Man får tänka lite hur man själv är när man har mens, men att försöka att leva och göra sina rutiner som vanligt i den mån som går.